Inzenden Recruitment Tech Awards 2019 van start

Het inzenden voor de Recruitment Tech Awards 2019 is van start gegaan. Tot 9 september kunnen innovatieve recruitmenttooling en cases waarin tooling een belangrijke rol speelt worden ingezonden voor de Recruitment Tech Awards 2019.

Inzenden

De periode om in te zenden loopt van maandag 12 augustus tot en met maandag 9 september 2019. Op 16 september wordt de voorselectie bekend gemaakt, waarna via de presentaties aan de vakjury (30 september) de nominaties bekend worden gemaakt op 21 oktober. De publieksjury kan vervolgens vanaf 22 oktober haar stem uitbrengen. De complete planning voor de Awards is hieronder te vinden. Meer informatie over het Recruitment Tech Event (en de early bird korting tot 1 september) vind je hier.

Benelux

Dit jaar vindt voor de vijfde maal de Recruitment Tech Awards plaats die donderdag 21 november worden uitgereikt tijdens de 5e editie van het Recruitment Tech Event. Vanaf dit jaar kunnen dan ook cases die zich afspelen in België of Luxemburg worden ingezonden, net als recruitmenttooling van leveranciers met een vestiging in de Benelux. De taal waarin moet worden ingezonden is nog wel in het Nederlands. In de afgelopen jaren zijn de awards uitgegroeid tot een belangrijke prijs in het vak met winnaars als VNOM, Olympia, USG, Wonderkind, Flipbase en OnRecruit.

Inzenden ‘Best tooling’

Leveranciers van recruitmenttechnologie die in de afgelopen 12 maanden een innovatieve tooling of nieuwe update/versie/module hebben gelanceerd kunnen hun tooling inzenden via onderstaande button.

Zend jouw tooling in

Inzenden ‘Best case’

Werkgevers en intermediairs (w&s/uzb/detachering) die op effectieve wijze tooling inzetten voor hun recruitment kunnen hun case inzenden via onderstaande button:

Zend jouw case in

Planning 2019

12 augustus: Start inzenden
15 augustus: Webinar: zo win je een Recruitment Tech Award
09 september: Einde inzenden
16 september: Voorselectie bekend
30 september: Presentaties aan vakjury
21 oktober: Nominaties bekend
22 oktober: Start publieksjury
7 november: Einde publieksjury
21 november: Presentaties nominaties
21 november: Uitreiking

Webinar: Zo win je een Recruitment Tech Award

Donderdagmiddag 15 augustus leer je de ins & outs kennen om succesvol in te zenden voor de Recruitment Tech Awards. Het webinar wordt verzorgd door organisator van de awards; Martijn Hemminga. Hij zit niet in de jury, maar maakt de hele jurering van dichtbij mee en weet dus als geen ander waar de jury allemaal op let. In dit webinar voorziet hij je van veel concrete tips & tricks en delen juryleden en winnaars hun tips & tricks aan de hand van korte video’s. Tenslotte kun je ook live vragen stellen. Kun je er live niet bij zijn, meld je dan toch aan om de replay te ontvangen.

  • Jouw gegevens worden niet gedeeld met derden of ergens anders voor gebruikt dan dit webinar.

Meer info over de awards

Kijk voor de voorwaarden voor het aanmelden hier. Meer informatie over de Awards is te vinden op de officiële pagina.

Blijf op de hoogte met de e-mail update

Ontvang twee keer per maand de e-mail update met het laatste nieuws op gebied van recruitmenttechnologie. En maak kans op vrijkaarten voor de 5e editie van het Recruitment Tech Event op donderdag 21 november 2019. 


1 REACTIE

LAAT EEN REACTIE ACHTER