Vakjury

Dit is de vakjury van de Recruitment Tech Awards 2019. Zij zullen alle inzendingen beoordelen, een voorselectie maken die live komen presenteren in Utrecht. Uit de Voorselectie kiest de Vakjury de nominaties en vervolgens telt de stem van de vakjury voor 50% mee bij het bepalen van de uiteindelijke winnaars. De andere 50% wordt bepaald door de uitslag van de publieksjurering.

Marieke van Heek

Marieke van Heek werkt als Blikverruimer Talent Acquisition & Talent Development bij Frisse Blikken. Met passie en bevlogenheid bouwt zij aan het creëren van super goede employee journeys bij organisaties. Van enthousiaste kandidaten tot energieke en blije employees. Vanuit een authentiek en mensgericht werkgeverschap. Want dat loont en creëert waarde. Vanuit haar marketing én HR expertise werkt zij graag aan een duurzame Recruitment / Talent strategie; resultaatgericht, doelgroepgericht en vernieuwend.

Sinds 2015 is Marieke van Heek de Juryvoorzitter van de Recruitment Tech Awards.

Frank Roders

Frank Roders leest, leeft, ís marketing. ‘Zichzelf en anderen aangenaam verrassen’ is zijn tweede natuur. Na met Compagnon te zijn gestart, ontdekte hij een heel verwant vakgebied: recruitment. Zijn ervaring in en passie voor marketing bleek daar één-op-één toepasbaar. Om het vakgebied verder te ontwikkelen, richtte hij in 2001 de vakorganisatie Recruiters United op en was hij jarenlang voorzitter. De juiste medewerkers zijn cruciaal voor het succes van organisaties. De juiste organisatie is cruciaal voor het succes van mensen. Met Compagnon wil hij mensen en organisaties helpen succesvol te zijn op de arbeidsmarkt. Het motto van Frank: ‘Met recruitment maak je het verschil’.

Foto: Xander van Ommen • XvO

Lianne Toebes

Lianne Toebes is Senior Manager Employer Branding, Recruitment & Employee Engagement bij Lidl. Zij is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van het Employer Branding, Recruitment & Engagement (o.a. diversity & onboarding) beleid, samen met een team van in totaal 18 specialisten.

Foto: Diederik van der Laan

Patrick Boonstra

Patrick Boonstra is Drakenvechter & Adviseur Recruitment Innovatie. Met een achtergrond als ingenieur (ir.), enkele jaren business consultancy en bij een creatief arbeidsmarktcommunicatie-adviesbureau geeft Patrick nu advies over innovaties in het recruitmentvak. Hij brengt (arbeidsmarkt)communicatie en techniek samen, van Employer branding, tot recruitment advertising en sourcing, zowel inhoudelijk, maar ook met welke systemen dit wordt ondersteund. Zijn missie is om complexe vraagstukken zo simpel mogelijk te maken.

Marnix de Groot

Marnix de Groot heeft meer dan tien jaar ervaring op het gebied van employer branding, marketing, recruitment en HR technologie. Hij is goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Marnix werkt als Innovatie Manager HR Tech & Talent acquisition bij Alliander en adviseert daarnaast bedrijven over dit vakgebied.