Een unieke innovatieve manier van leren, namelijk een Virtual Reality Training voor het voeren van succesvolle selectiegesprekken. Lees over de recruitment tooling van Recruitment Builders die is ingezonden voor de Recruitment Tech Awards 2018.
Recruitment tooling van Recruitment Builders
Omschrijving van de tooling
Doelstelling van de Virtual Reality training: Interview vaardigheden voor managers en recruiters binnen bedrijven vergroten
Een unieke innovatieve manier van leren namelijk in een Virtual Reality experience.
- Bij de basismodule kijken gebruikers naar door een virtual reality bril naar een
selectiegesprek. (360 graden film) - Door middel van diverse pop-ups en een voice-over krijgen zij tips en inzichten die
belangrijk zijn voor het voeren van een goed selectiegesprek. - Er is keuze uit 8 competenties, advies is om 4 te selecteren.
- Recruitment Builders kan onderdelen die voor bedrijven belangrijk zijn inpassen in de
basismodule, zoals: het bedrijfslogo, de welkomstboodschap en de belangrijkste
competenties en waardes. - Recruitment Builders voorziet in de VR brillen, de techniek en helpt bij de interne
uitrol, opzet communicatie. - Naast de VR training bieden we een op maat gemaakt naslagwerk
Wat levert gebruik van de tooling op?
Voor de klant: Managers binnen het bedrijf die professionelere gesprekken kunnen voeren, waarmee ze de reputatie in de arbeidsmarkt zullen verhogen.
Voor de kandidaat: Kandidaten zullen een professionelere voorbereidde gesprekspartner aantreffen.
Waarom moet deze tooling een Recruitment Tech Award winnen?
Door te focussen op het verhogen van de gespreksvaardigheden van managers binnen bedrijven zal de Candidate Experience verhogen, managers dragen zo ook bij aan het arbeidsmarkt imago van het bedrijf. Het is een uniek product, kan makkelijk op maat gemaakt worden voor bedrijven.
[thrive_leads id=’9022′]