Programma

Hieronder vind je de eerste basis van ons programma 2019! Wil jij ook op de hoogte blijven van het programma en ander nieuws rond het Recruitment Tech Event van dit jaar? Meld je dan aan voor de e-mail update!

09:30
09:40
09:50
10:00
10:10
10:20
10:30
10:40
10:50
11:00
11:10
11:20
11:30
11:40
11:50
12:00
12:10
12:20
12:30
12:40
12:50
13:00
13:10
13:20
13:30
13:40
13:50
14:00
14:10
14:20
14:30
14:40
14:50
15:00
15:10
15:20
15:30
15:40
15:50
16:00
16:10
16:20
16:30
16:40
16:50
17:00
17:10
17:20
17:30
17:40
17:50
18:00
Plenaire zaal / plenary hall (bg/gf)
Bekijk het programma in de plenaire zaal
Plenaire zaal / plenary hall (bg/gf)
Plenaire zaal / plenary hall (bg/gf)
Inloop
Inloop
09:30 - 10:00

Plenaire opening
Heleen Stoevelaar, dagvoorzitter
Plenaire opening
10:00 - 10:15
Heleen Stoevelaar, dagvoorzitter
Spreker
Heleen Stoevelaar
Organisatie
Dagvoorzitter
Taal
Engels/English

Opening door dagvoorzitter Heleen Stoevelaar. Heleen Stoevelaar treedt vaker op als dagvoorzitter, maar is vooral ook vakgenoot.

Over Heleen Stoevelaar
Heleen Stoevelaar is een ervaren recruitment manager en sinds 2008 betrokken bij de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie in de rol van docent en als dagvoorzitter bij verschillende evenementen.

Zij begon in 2000 haar carrière bij een grote landelijke uitzendorganisatie waar zij eind 2002 Tempo-Team @Office samen met enkele collega’s introduceerde, een virtuele uitzendvestiging. In 2004 maakte zij de overstap naar een internationale werving en selectie organisatie waar zij in haar laatste functie als Manager verantwoordelijk was voor recruitment uitsluitend voor commercieel personeel voor noord-, oost- en midden Nederland. Van 2008 tot 2015 was zij eigenaar van Best Selector waar zij in haar rol als interim recruitment manager voor verschillende opdrachtgevers heeft gewerkt.

Van 2015 tot en met 2018 was zij Manager Recruitment & Arbeidsmarktcommunicatie bij Conclusion, een grote veelzijdige IT dienstverlener. Sinds 2018 is Heleen weer eigenaar van Best Selector en The Referral Company. Zij houdt ervan om pragmatisch en resultaatgericht lange termijn resultaten te boeken voor de recruitmentafdeling.

Is AI all its hyped up to be?
Megan Marie Butler, CognitionX
Is AI all its hyped up to be?
10:15 - 10:50
Megan Marie Butler, CognitionX
Spreker
Megan Marie Butler
Organisatie
CognitionX
Taal
Engels/English

De opkomst van AI (artificial intelligence) creëert nieuwe kansen voor HR, met name voor het aantrekken van talent. Maar is is AI wel een hypothese voor de toekomst?

In deze keynote gaat Megan in op de impact die AI heeft op de wereld van het werk en wat dit betekent voor de recruitment. Ze laat zien wat de mogelijkheden zijn en hoe je deze als recruiter kunt gebruiken. In haar keynote beantwoord ze vragen als: 'wat betekent het om strategisch te zijn met gebruikmaking van AI'. Een aantal van de uitdagingen en veelvoorkomende valkuilen worden ook belicht, zodat een duidelijk en eerlijk beeld van AI wordt gegeven.

Over Megan Marie Butler
Megan is promovendus aan de Leeds University Business School (LUBS) en werkt als HR-specialist bij CogntionX, een onderzoeksbureau op gebied van AI. Haar werk richt zich op de AI-markt voor HR. Haar interesses liggen bij het praktisch toepassen van AI in HR en de impact ervan op de toekomst van werk.

Met meer dan 10 jaar ervaring in het bedrijfsleven en HR met een uitgebreide academische achtergrond heeft Megan zich ten doel gesteld om de theoretisch/praktische kloof te overbruggen.

Working on a bias-free assessment bot
Elin Öberg Mårtenzon, TNG
Working on a bias-free assessment bot
10:50 - 11:30
Elin Öberg Mårtenzon, TNG
Spreker
Elin Öberg Mårtenzon
Organisaties
TNG
Taal
Engels/English

Elin Öberg Mårtenzon verzorgt tijdens het Recruitment Tech Event 2019 een keynote over Tengai, een social interview robot. Volgens Elin is Tengai de oplossing voor het feit dat het menselijke brein nu eenmaal technische tools nodig heeft voor het vinden van verborgen talent en het voorspellen van toekomstig potentieel.

Over Elin Öberg Mårtenzon
Elin Öberg Mårtenzon is Chief Innovation Officer bij het vooruitstrevende recruitment- en wervingsbureau TNG. Elin heeft 15 jaar aan ervaring in het werken met HR- en recruitment-strategieën in zowel sales en marketing. Ze is een visionair en een recruitment pionier, gedreven in verandermanagement en het verbeteren en innoveren van het HR en recruitment vakgebied. Als adviseur werkte Elin voor vooraanstaande organisaties en daagde ze uit de heersende gedachten over recruitment en het toekomstige werkveld te veranderen. Met haar achtergrond in de IT-recruitment industrie in Zweden heeft ze de rol van directie vervult voor zowel wereldwijde spelers als startups.

1A. Enhancing the human side of hiring with AI (ENG)
Matt Burney, Indeed
1A. Enhancing the human side of hiring with AI (ENG)
11:35 - 12:15
Matt Burney, Indeed
Spreker
Matt Burney
Organisatie
Indeed
Taal
Engels/English

AI kan ons inzicht geven in het automatiseren en verbeteren van sourcing-, screening-, scheduling- en interviewprocessen - dit alles met als uiteindelijk doel betere en snellere werving te realiseren. Maar de voordelen van AI zijn niet alleen technologisch van aard. Leer hoe AI tijd kan vrijmaken zodat je je kunt concentreren op de menselijke kant van recruitment. Ontdek hoe Indeed's Matt Burney het interessante kruispunt van recruitment en technologie verkent.

Over Matt Burney
Matt is een bekende in de wereld van recruitment waar hij al meer dan 20 jaar in werkt. Matt heeft aan beide zijden van de tafel gewerkt, als corporate recruiter die grote wereldwijde en APAC-specifieke projecten beheerde als ook aan bureauzijde. Matt heeft een enorme hoeveelheid kennis en ervaring zie hij graag deelt.

Matt heeft het voorrecht gehad om als spreker, panellid en gastheer betrokken te zijn geweest bij een aantal van de belangrijkste evenementen over de hele wereld. Hij is regelmatig te zien geweest in nationale en internationale media en in publicaties en mediakanalen in het recruitmentvakgebied.

Matt heeft de afgelopen jaren de wereld rond gereisd, gesproken op evenementen en samengewerkt met enkele van 's werelds grootste werkgevers op het gebied van strategische recruitment. Matt heeft een enorm inzicht gekregen in de drijfveren, problemen en kansen die de recruitmentindustrie op dit moment heeft.

Lunch, powered by Indeed & RecruitNow
Lunch, powered by Indeed & RecruitNow
12:15 - 13:05

Onder het genot van een heerlijke lunch demo's bekijken op de Expo&Demo-vloer en bijpraten met vakgenoten.

"Thanks for applying, the Voicebot will do the interview"
Maarten Lens-FitzGerald
"Thanks for applying, the Voicebot will do the interview"
13:05 - 13:45
Maarten Lens-FitzGerald
Spreker
Maarten Lens-FitzGerald
Organisatie
Nodes / Open Voice
Taal
Nederland/Dutch and live translation into Engels/English

This presentation is in Dutch and will be live translated for non-Dutch attendees who can pick up a headphone at the plenary room.

Are you ready for a world where you will not know when you are talking with a real person or a conversational app?

Amazon Alexa, Samsung Bixby, Microsoft Cortana, Apple's Siri and Google Assistant have 2 billion endpoints world wide. At work and at home. In the US, Voice has crossed the chasm. That means your neighbour has one too. Soon your job applicant screening will not be done by you but by the voice application. Is that good or a bad thing?

Join and discover what the state of the Voice industry is. What is working, what isn’t and how will it impact recruitment tech. Then dip into the future and explore a black mirror scenario. Are you ready to talk?

About Maarten
Maarten Lens-FitzGerald instigates movements that shape the future as a keynote speaker, consultant and entrepreneur. His latest movement and new medium is Voice. He is Global Head of Voice at the European digital product agency Nodes and he founded the event series Open Voice, bi-monthly and on average 180 attendees. Also he publishes the weekly Open Voice newsletter with the current Voice news as well as the Voice Cast, a podcast show with Business News Radio. All in English and for the European market. His book 'Voice' come out in October.

To explore the opportunity of Voice & older adults he successfully initiated Project Zilver where he works with Google, Insurer Achmea, largest Dutch older adult organisation and the Dutch Government.

Previously Maarten founded and exited successfully the largest Augmented Reality platform Layar and the future of work platform Teamily.

Voice is Maartens 5th new medium, after AR, mobile, email, and web. Throughout his career, he keynoted at many events from World Economic Forum, TED to Mobile World Congres. He advises c-level and boards of local and international top companies on how to frame use the new opportunities of the new media.

2A. Waar wacht je nog op? Overtuig die kandidaten NU!
Paul Wilkes, RecruitNow
2A. Waar wacht je nog op? Overtuig die kandidaten NU!
13:55 - 14:35
Paul Wilkes, RecruitNow
Spreker
Paul Wilkens
Organisatie
RecruitNow

De omzet van Amazon dendert onverminderd door richting de 300 miljard dollar met een market cap van zo’n 880 miljard dollar. Voor veel ondernemers is Amazon een uitkomst om met hun bedrijf mee te liften op het Amazon platform en daarmee hun groeiplannen te realiseren. Voor veel bedrijven echter ook de doodsteek met faillissement tot gevolg door een te grote afhankelijkheid van Amazon te creëren. Amazon heeft als streven iedere maand een nieuwe business line te starten en daar ook dominant in te worden. Best knullig als dat nou net jouw core-business is die je lekker aan het verkopen bent op het Amazon platform. Wat zijn de learnings uit retail en e-tail en de spiegel naar de recruitmentbranche?

Tijdens deze sessie neemt Paul Wilkens je mee in een verhaal hoe grote merken en organisaties hier mee omgaan, succesvol zijn of jammerlijk falen.

Over Paul Wilkens
Paul Wilkens was van 1994 tot 2009 directeur van Samsung Electronics Benelux Mobile. In die periode groeide Samsung uit tot absolute marktleider in de Benelux. Daarna was hij bij uiteenlopende bedrijven in B2B, retail, e-tail en publishing betrokken als transitiemanager voor online. Paul versterkt sinds 2017 de directie van RecruitNow als COO en als compagnon van oprichter CEO André Polderman.

Pauze op Expo&Demo-vloer
Pauze op Expo&Demo-vloer
14:35 - 15:15

Geniet van een hapje en een drankje, bekijk de nieuwste demo's op de Expo&Demo-vloer en praat bij met vakgenoten. DJ Mark zorgt met relaxte beats voor de muzikale omlijsting.

3A. Nominaties Recruitment Tech Awards
Pitches van de genomineerden
3A. Nominaties Recruitment Tech Awards
15:15 - 15:55
Pitches van de genomineerden

De genomineerden voor de Recruitment Tech Awards 2019 zijn bekend! Onderstaande partijen pitchen hun tooling of case in deze breakout. Wat maakt onderstaande tooling of case innovatief en onderscheidend dat het de Recruitment Tech Award 2019 moet winnen?

Stem van 22 oktober 09.00 uur tot en met 7 november 2019 17.00 uur en maak kans op tickets voor het Recruitment Tech Event 2019 of 2020 t.w.v. € 395,- p.s..

De tools die genomineerd zijn voor de Recruitment Tech Awards 2019 (op alfabetische volgorde):

Blue Billywig, met interactieve projects krijg je inzicht in de candidate journey en hoe video bijdraagt aan het behalen van recruitmentdoelstellingen.
Recruit Robin, met Robin automatiseert de recruiter het sourcingproces en krijgt deze 30-40% meer tijd om relaties te bouwen met kandidaten en stakeholders.
Textmetrics helpt recruiters bij het schrijven van vacatures. Hiervoor gebruikt het augmented assisted writing op basis van wetenschappelijk bewezen algoritmen.

De cases die genomineerd zijn voor de Recruitment Tech Awards 2019 (op alfabetische volgorde):

Albert Heijn innoveert sollicitatieproces voor winkels en boekt verbluffende resultaten.
Jumbo, daar gebeurt het! Hoe dan? Kijk zelf maar, in 360° Virtual Reality.
Qambium, in een markt die volledig op slot zit wist HR-Marketing bureau Qambium in één week tijd 47 sollicitanten te werven voor de functie servicemonteur.

Uitreiking Recruitment Tech Awards 2019
Uitreiking Recruitment Tech Awards 2019
16:05 - 16:20

De uitreiking van de Recruitment Tech Awards 2019. Wie volgen Flipbase en VNOM op als het gaat om Best tooling en Best case op het gebied van recruitmenttechnologie in Nederland in 2019? Juryvoorzitter Marieke van Heek maakt de winnaars bekend en reikt de awards uit.

The future of the recruiter in a new world of work
Richard van Hooijdonk, futurist & trendwatcher
The future of the recruiter in a new world of work
16:20 - 16:55
Richard van Hooijdonk, futurist & trendwatcher
Spreker
Richard van Hooijdonk
Organisatie
Futurist & trendwatcher
Taal
Nederland/Dutch and live translation into Engels/English

  • This presentation is in Dutch and will be live translated for non-Dutch attendees who can pick up a headphone at the plenary room.


  • Afsluitende keynote over de veranderende wereld van werk onder invloed van nieuwe technologie en de effecten hiervan op het recruitment vakgebied.

    Over Richard van Hooijdonk
    Topspreker, trendwatcher en futurist Richard van Hooijdonk biedt inspirerende lezingen over de impact van nieuwe technologie op de manier waarop we leven, werken en ondernemen. Ruim 420.000 mensen bezochten zijn inspiratiesessies in binnen- en buitenland. Richard van Hooijdonk is als trendwatcher en schrijver van de bestseller ‘De Wereld van Morgen’ regelmatig te bewonderen op radio en televisie voor verschillende omroepen. Met zijn internationale researchteam van 40 specialisten onderzoekt hij dagelijks vele technologie trends en de impact van kunstmatige intelligentie op de wereld van morgen. Organisaties en mensen moeten volgens Richard sneller veranderen en hebben andere skills en leiderschap nodig.

    Plenaire afsluiting
    Heleen Stoevelaar, dagvoorzitter
    Plenaire afsluiting
    Spreker
    Heleen Stoevelaar
    Organisatie
    Dagvoorzitter
    Taal
    Engels/English

    Opening door dagvoorzitter Heleen Stoevelaar. Heleen Stoevelaar treedt vaker op als dagvoorzitter, maar is vooral ook vakgenoot.

    Over Heleen Stoevelaar
    Heleen Stoevelaar is een ervaren recruitment manager en sinds 2008 betrokken bij de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie in de rol van docent en als dagvoorzitter bij verschillende evenementen.

    Zij begon in 2000 haar carrière bij een grote landelijke uitzendorganisatie waar zij eind 2002 Tempo-Team @Office samen met enkele collega’s introduceerde, een virtuele uitzendvestiging. In 2004 maakte zij de overstap naar een internationale werving en selectie organisatie waar zij in haar laatste functie als Manager verantwoordelijk was voor recruitment uitsluitend voor commercieel personeel voor noord-, oost- en midden Nederland. Van 2008 tot 2015 was zij eigenaar van Best Selector waar zij in haar rol als interim recruitment manager voor verschillende opdrachtgevers heeft gewerkt.

    Van 2015 tot en met 2018 was zij Manager Recruitment & Arbeidsmarktcommunicatie bij Conclusion, een grote veelzijdige IT dienstverlener. Sinds 2018 is Heleen weer eigenaar van Best Selector en The Referral Company. Zij houdt ervan om pragmatisch en resultaatgericht lange termijn resultaten te boeken voor de recruitmentafdeling.

    Demo's & Drinks, powered by Indeed
    Demo's & Drinks, powered by Indeed
    17:00 - 18:00

    Nagenieten van en -praten over het Recruitment Tech Event 2019 met een lekker drankje en hapje tijdens Demo's & Drinks. En uiteraard kun je demo's bekijken op de demo desks van de partners.

    Uiteraard wordt er ook voor juiste muzikale beats gezorgd.

    Zaal 15 (2e)
    Bekijk het programma in zaal 15
    Zaal 15 (2e)
    Zaal 15 (2e)
    1B. Wat iedereen in de recruitment echt moet weten!
    Gerben Post, DDF People
    1B. Wat iedereen in de recruitment echt moet weten!
    11:35 - 12:15
    Gerben Post, DDF People
    Sprekers
    Gerben Post
    Organisaties
    DDF People

    Hoe ontstaat resultaat in de uitzendbranche en hoe kun je dat succesvol toepassen in jouw organisatie.

    Gerben Post heeft ruim 20 jaar ervaring in de uitzendbranche als ondernemer en vertelt zijn verhaal voor het eerst in het openbaar op Recruitmenttech!

    Een verhaal dat werkelijk iedereen moet horen die te maken heeft met de recruitment. 1] Onthullend als het gaat hoe je werkelijk succesvol kan zijn in de recruitmentbranche 2] Inspirerend als het gaat waarom je zou moeten ondernemen en hoe dat te doen 3] Verhelderend als het gaat hoe technologische ontwikkeling paralel loopt met het succesvol runnen van een toonaangevend uitzendbureau

    Rode draad in het ondernemen is de factor mens voor Gerben Post. Of het nu gaat over de persoonlijke groei van de mensen in een van de uitzendbureaus zoals Werkis, Qoore of PEC Zwolle Werkt, maar ook hoe hij met Base to Work vluchtelingen een plaats kan geven in de arbeidsmarkt en zo een kans op een nieuwe toekomst. Kom luisteren naar een echt verhaal van een echte ondernemer met het hart op de juiste plek!

    2B. Recruitmenttechnologie voor nu en de toekomst!
    Marnix de Groot & Gino van de Hoven
    2B. Recruitmenttechnologie voor nu en de toekomst!
    13:55 - 14:35
    Marnix de Groot & Gino van de Hoven
    Spreker
    Marnix de Groot & Gino van de Hoven
    Organisatie
    Alliander

    De wereld van recruitmenttechnologie ontwikkelt in een snel tempo. Nieuwe technologie stelt werkgevers en werknemers in staat om eenvoudiger elkaar te vinden en beter te matchen. In deze sessie nemen Marnix de Groot en Gino van de Hoven deelnemers mee de laatste stand van zaken van deze technologie. Marnix schetst het bestaande landschap, geeft een blik in de toekomst en laat zien welke technologie Alliander in het recruitmentproces toepast. Gino heeft voor Alliander onderzoek gedaan naar het toepassen van neuromarketing op arbeidsmarktcommunicatie en deelt de onderzoeksopzet en resultaten.

    Over Marnix de Groot
    Marnix de Groot is specialist op het gebied van employer branding, marketing, recruitment en HR technologie. Hij is goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Marnix werkt als Innovatie Manager HR Tech & Talent acquisition bij Alliander en adviseert daarnaast bedrijven over dit vakgebied.

    Over Gino van de Hoven
    Gino van de Hoven is dit jaar afgestudeerd aan de studie Digitale Media en Communicatie en is na zijn afstudeerscriptie bij Alliander blijven werken. Hij is geïnteresseerd in technologie en werkt op dit moment als Content Creator voor arbeidsmarktcommunicatie.

    3B. Diversity sourcing: Tools & Tactics (ENG)
    Teddy Dimitrova
    3B. Diversity sourcing: Tools & Tactics (ENG)
    15:15 - 15:55
    Teddy Dimitrova
    Sprekers
    Teddy Dimitrova
    Organisatie
    The People & Culture Shop
    Taal
    Engels/English

    Het vinden van ontwikkelaars is moeilijk, maar het vinden van vrouwelijke ontwikkelaars is extreem moeilijk. Maar wanhoop niet, Teddy is hier om te helpen. Ze zal je ontmaskerende inzichten bieden over het gedrag van vrouwelijke ontwikkelaars en je door de tools & tactieken leiden over hoe ze ze ze heeft gevonden en hoe ze met ze omgaat!

    Over Teddy Dimitrova
    Teddy is een freelance recruiter en oprichter van The People & Culture Shop. Ze heeft de afgelopen jaren voor verschillende start-ups & schaalvergrotingen gewerkt. Tegenwoordig gebruikt ze de opgedane kennis om bedrijven te adviseren over hun groei op het gebied van People & Culture. Ze heeft een ware passie voor techniek en noemt zichzelf met trots een "luie" recruiter. Ze gelooft dat lui zijn een van de sterke punten van recruiters van nu kan zijn, wat ze bewijst door vaak gebruik te maken van allerlei tools en kleine technische trucs om haar werk te automatiseren.

    Zaal 6 (BG)
    Bekijk het programma in zaal 6
    Zaal 6 (BG)
    Zaal 6 (BG)
    1C. Weg met het MTO? Lessen van 'Elke dag beter' werkgever
    Bas Schoorl, Luba
    1C. Weg met het MTO? Lessen van 'Elke dag beter' werkgever
    11:35 - 12:15
    Bas Schoorl, Luba
    Spreker
    Bas Schoorl
    Organisatie
    Luba

    Weg met tijdrovende onderzoeken en dikke rapporten. Hoe kan je als werkgever en recruiter echt impact maken door slim gebruik te maken van de verwachtingen en ervaringen van medewerkers? Bas Schoorl vertelt waarom traditionele medewerker tevredenheidsonderzoeken niet meer werken voor 'iedere dag beter' werkgever Luba en hoe Doorsight® grip geeft op de Candidate Journey èn Employee Journey. Begrijp de organisatie van vandaag. Werk aan de organisatie van morgen.

    Over Bas Schoorl
    ‘’Bas werkt als project manager bij Luba Groep. Zo is hij onder andere verantwoordelijk voor de implementatie en het gebruik van Doorsight binnen Luba Groep. Daarnaast houdt hij zich bezig met werving & selectie van vast personeel, arbeidsvoorwaarden en opleidingen’’.

    2C. De nieuwe wereld van werken: Flexwerk nu en in de toekomst
    Luc van der Voorn, Bullhorn
    2C. De nieuwe wereld van werken: Flexwerk nu en in de toekomst
    13:55 - 14:35
    Luc van der Voorn, Bullhorn
    Spreker
    Luc van der Voorn
    Organisatie
    Bullhorn

    De werkende wereld zoals we die kennen, verandert. Dat is geen nieuws. Dankzij ontwikkelingen op het gebied van technologie, vinden we nieuwe manieren om ons werk te doen: flexibel. In deze sessie staan we stil bij flexwerk en welke positie dit nu en in de toekomst binnen het recruitmentlandschap heeft.



    Over Luc van der Voorn
    Als Solution Consultant bij Bullhorn laat Luc dagelijks in de praktijk zien hoe organisaties de producten van Bullhorn kunnen inzetten om hun doelstellingen te verwezenlijken. Met zijn ervaring in recruitment en marketing, en zijn passie voor technologie is hij een interessante gesprekspartner voor start-ups tot aan de grote 7 binnen Europa. Dat komt omdat hij bij honderden organisaties een kijkje in de keuken heeft gekregen en zijn daarop gebaseerde visie op best practices binnen de recruitment en arbeidsbemiddeling, graag met andere deelt.

    3C. Zo beheer je het recruitmentproces vanuit één systeem
    Tjeerd Putters (Florys), Arjan Meester (Orange Peak Company) en Mark Benschop (Bullhorn)
    3C. Zo beheer je het recruitmentproces vanuit één systeem
    15:15 - 15:55
    Tjeerd Putters (Florys), Arjan Meester (Orange Peak Company) en Mark Benschop (Bullhorn)
    Spreker
    Tjeerd Putters, Arjan Meester, Mark Benschop
    Organisatie
    Florys & Orange Peak Company

    In dit panelgesprek kijken Tjeerd Putters (Florys), Arjan Meester (Orange Peak Company) en Mark Benschop (Bullhorn) naar de manier waarop de wereld van recruitment verandert door innovatie en technologie. Florys heeft verschillende technologische oplossingen geïmplementeerd en gekoppeld aan Bullhorn dankzij Orange Peak Company. Tjeerd en Arjan delen graag hun visie over hoe dit proces is gegaan en welke concrete stappen je zelf kunt nemen om o.a AI, backoffice en ATS oplossingen te integreren.

    Over Tjeerd Putters
    Mijn naam is Tjeerd Putters. Ik ben 32 jaar, getrouwd en ik woon in Hardinxveld-Giessendam. Na de studie Bestuurskunde aan de VU ben ik aan de slag gegaan als recruiter bij Intro Personeel, onderdeel van de Florys Groep. Bij Intro Personeel heb ik vijf jaar gewerkt als recruiter en vestigingsmanager. In die periode ontwikkelde ik een passie voor (recruitment) marketing en data, met als gevolg dat ik me op deze terreinen kon gaan focussen. Op dit moment ben ik vanuit de directie verantwoordelijk voor de marketing, innovatie en IT binnen onze club. Naast Intro Personeel bestaat de Florys Groep uit Prevenzo, JobUp en Florys.

    Over Arjan Meester
    Arjan Meester is oprichter en mede-eigenaar van Orange Peak Company. 10 jaar geleden is hij begonnen met Orange Peak Company om managementrapportages te ontwikkelen voor diverse organisaties. Inmiddels is Orange Peak Company uitgegroeid tot een technologisch sterke organisatie die complexe informatiesystemen aanbiedt in de markt. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het ontwerp en technische ontwikkeling van de systeemintegraties, waarbij data gedistribueerd wordt tussen diverse systemen van de klant.

    Over Mark Benschop
    Mark is Senior Account Executive bij Bullhorn en heeft de grotere klanten en prospects van Europa in zijn portfolio. Hij werkt meer dan 4 jaar in de recruitment software business en daarvoor heeft hij ruim 5 jaar gewerkt in de arbeidsbemiddeling. Deze kennis en ervaring zet hij in om als een goede sparringpartner te functioneren als het gaat om het optimaliseren van recruitment processen en het inzetten van de juiste technologie. Hij helpt dagelijks bestaande en nieuwe klanten hun processen efficiënter en effectiever te maken.

    Zaal 7 (BG)
    Bekijk het programma in zaal 7
    Zaal 7 (BG)
    Zaal 7 (BG)
    1D. Automatiseren voor meer persoonlijke aandacht
    Ilse Visser, Undutchables
    1D. Automatiseren voor meer persoonlijke aandacht
    11:35 - 12:15
    Ilse Visser, Undutchables
    Spreker
    Ilse Visser
    Organisatie
    Undutchables

    Undutchables koos voor High Tech & High Touch. Dit betekent zoveel mogelijk recruitmentprocessen automatiseren zodat je de kandidaat maximale aandacht kan geven.

    In deze break-out sessie neemt Ilse Visser jullie mee in de stappen die zij hebben gezet om volgens het High Tech & High Touch principe te werken. Het op Salesforce gebaseerde ATS van Mysolution is onderdeel van het High Tech onderdeel. De tijdsbesparing op onder andere matchen en automatische workflows zorgt voor een essentiële bijdrage aan het kunnen waarmaken van High Touch. Persoonlijke aandacht is key voor Undutchables. Als recruitmentbureau moet je immers meer toegevoegde waarde bieden dan een jobboard. En natuurlijk wordt échte aandacht gegeven door mensen en niet door geautomatiseerde workflows. Betere automatisering kan je echter wel helpen om je weer te focussen op de kandidaat.

    Over Ilse Visser
    Ilse heeft in 1996 Undutchables mede-opgericht. Ze zag een gat in de markt, het werven van professionals uit het buitenland. Inmiddels is Undutchables met vijf kantoren de grootste van Nederland in zijn soort.

    Ilse ziet als geen ander de toepasbaarheid van innovatie in de recruitmentbranche en gaat verandering niet uit de weg. Mis deze kans niet om met haar in gesprek te gaan.

    2D. Q&A Recruitment marketing (ENG)
    Sébastien Monnet (Brockmeyer), René Bolier (OnRecruit) & Martijn Hemminga (Recruitment Tech)
    2D. Q&A Recruitment marketing (ENG)
    13:55 - 14:35
    Sébastien Monnet (Brockmeyer), René Bolier (OnRecruit) & Martijn Hemminga (Recruitment Tech)
    Sprekers
    Sébastien Monnet | René Bolier | Martijn Hemminga
    Organisaties
    Brockmeyer | OnRecruit | Recruitment Tech
    Taal
    Engels/English

    What is recruitment marketing? What’s the difference between job and recruitment marketing and marketing automation? What will Google for Jobs mean for the way we recruit in 2020? How important is data for recruitment marketing?

    Martijn Hemminga, founder of Recruitment Tech, will lead this interactive talk in which the audience can ask Sébastien and René everything they want to know about recruitment marketing.

    About Sébastien Monnet
    After 10 years in Digital Marketing, working for international media agencies & tech companies, designing online growth strategies of e-commerce players like Zalando, Groupon, Made.com, Expedia…, Sebastien decided 3 years ago to apply his Marketing expertise to recruitment, to support organisations to optimise their Talent Acquisition strategy. He is Partnership Manager Europe at Brockmeyer, looking to evangelize Recruitment Tech & Marketing across borders.

    About René Bolier
    René is co-founder and CEO of OnRecruit, a software company that helps employers and recruitment companies fill more vacancies with a range of analytics and marketing automation products and an intense customer success strategy. Furthermore, René loves sports, poker, travel, photography, great food and last but not least, meeting new people. He is very interested in everything related to human behaviour, business, technology and media. He speaks in-house and at public events on topics such as online recruitment marketing, HR/recruitment tech, how to influence people and business strategy.

    About Martijn Hemminga
    Founder of Recruitment Tech, the multimedia platform in the field of recruitment technology with websites (www.recruitmenttech.nl, www.recruitmenttech.com and www.recruitmentsystemen.nl), events (Recruitment Tech Event and Recruitment & Talent Tech Demo_Day), web tv and print (Recruitment Tech Guide).

    3D. Waarom interne mobiliteit bij bedrijven faalt
    Erik van Leeuwen, HROffice
    3D. Waarom interne mobiliteit bij bedrijven faalt
    15:15 - 15:55
    Erik van Leeuwen, HROffice
    Sprekers
    Erik van Leeuwen
    Organisatie
    HROffice

    Het stimuleren van interne mobiliteit is een grote wens voor veel organisaties. Er verschijnen veel artikelen over de voordelen hiervan maar de implementatie van interne mobiliteit levert vaak moeilijkheden op en de benoemde voordelen worden in veel gevallen niet behaald. In deze beak-out staan we stil bij de belangrijkste valkuilen rondom het inrichten van een intern mobiliteitsprogramma en waarom bedrijven dit zouden moeten doen!

    Over Erik van Leeuwen
    Erik heeft 20 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling en HR technologie. Hij adviseert bedrijven bij het inrichten en vormgeven van HR processen en benadert dit vooral vanuit de mens. Technologie is in zijn ogen altijd ondersteunend en nimmer een doel op zich.

    Zaal 8 (BG)
    Bekijk het programma in zaal 8
    Zaal 8 (BG)
    Zaal 8 (BG)
    1E. De juiste mensen op de juiste plek door slimme tech
    Bas Eijhusen, Ordina
    1E. De juiste mensen op de juiste plek door slimme tech
    11:35 - 12:15
    Bas Eijhusen, Ordina
    Spreker
    Bas Eijhusen
    Organisatie
    Ordina

    Een pool aan opdrachten aan de ene kant, een pool getalenteerde mensen aan de andere kant. Hoe kun je die twee beter en vooral efficiënter aan elkaar matchen met behulp van slimme technologie?

    Bij Ordina deden ze het. En het stopt niet bij de match alleen: het hele proces is nu zo ingericht dat er een gekoppelde workflow ontstaat. Zo sla je direct een efficiëntieslag in je hele organisatie. Bas Eijhusen van Ordina neemt je mee in zijn verhaal: van het matchen van mensen en vacatures tot de implementatie van technologie die dat proces ondersteunt.

    Over Bas Eijhusen
    Bas Eijhusen is Business Line Manager bij Ordina. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de Low-Code afdeling binnen Ordina. Ordina helpt klanten doormiddel van Low-code om digitaal te versnellen en succesvoller te worden.

    2E. Optimale candidate experience bij personeelsscreening
    Harm Voogt, Validata
    2E. Optimale candidate experience bij personeelsscreening
    13:55 - 14:35
    Harm Voogt, Validata
    Spreker
    Harm Voogt
    Organisatie
    Validata

    Een goede candidate experience staat bovenaan de agenda van recruitment en HR als het gaat om onboarding van een nieuwe medewerker. Dat heeft een positief effect op het behoud en tevredenheid van de medewerker. Tegelijkertijd neemt ook de behoefte aan digitalisering van het gehele werving-, selectie- en onboardingproces toe. Een groeiend onderdeel van indienstreding is het screenen van kandidaten. Hoe zorg je dat de candidate experience en digitalisering op gebied van screening hand in hand gaan? En hoe sluit dit complexe proces aan bij andere onderdelen van de onboarding?

    Over Harm Voogt
    Als grondlegger en CEO van de Validata Group, is Harm het boegbeeld van het bedrijf. Met zijn jarenlange ervaring in de sector voor arbeidsbemiddeling, weet hij als geen ander waar de behoeften binnen deze branche liggen. Dit is tevens de drijfveer geweest om Validata, voorheen Validata Group met het label CV-OK, op te bouwen tot de marktleider in dit specialisme. Hij gelooft in een continue ontwikkeling, waarbij innovatie, software en privacy de boventoon voeren. Hiermee heeft de Validata de ambitie een bijdrage te leveren aan een transparantere en veiligere werkomgeving.

    3E. Arbeidsbemiddeling & video: hoe pak ik dit aan?
    Sheima Josodimedjo, Staffing Associates
    3E. Arbeidsbemiddeling & video: hoe pak ik dit aan?
    15:15 - 15:55
    Sheima Josodimedjo, Staffing Associates
    Spreker
    Sheima Josodimedjo
    Organisatie
    Staffing Associates

    Beelden zeggen meer dan woorden en daarom wordt video als onderdeel van het wervings- en selectieproces steeds populairder. Sheima Josodimedjo – content specialist bij Staffing Associates – vertelt over de ervaringen die ondernemers in de uitzendbranche hebben met video. Kom erachter hoe de aangesloten uitzendbureaus werken aan hun employer branding, candidate experience en communicatie met kandidaten.

    Over Sheima Josomedjo
    Sheima Josodimedjo is content specialist bij Staffing Associates, waar ze ondernemers helpt met het verbeteren van vacatures. Ze gelooft dat de combinatie van goede vacatures en video’s voor een sterke online presence zorgt. Naast trainingen geven, vacatures redigeren, interviews afnemen en video’s opnemen, schrijft Sheima lifestyle artikelen voor een Amsterdamse blog.

    Zaal 1 (BG)
    Bekijk het programma in zaal 1
    Zaal 1 (BG)
    Zaal 1 (BG)
    1F. Verhoog je conversie met de inzet van chatbots
    Monique Amse, Mediastages & Luuk van Nerven, Joboti
    1F. Verhoog je conversie met de inzet van chatbots
    11:35 - 12:15
    Monique Amse, Mediastages & Luuk van Nerven, Joboti
    Spreker
    Monique Amse & Luuk van Nerven
    Organisatie
    Mediastages en Mediarecruitment

    Hoe verhoogt chatbot Franky de conversie van zowel kandidaten als opdrachtgevers. En wat heeft Mediastages geleerd van de eerste 3.000 gesprekken met chatbot Franky.

    Samen met Luuk van Neerven van Joboti deelt Monique haar ervaringen over chatbot Franky.

    Over Monique Amse
    Monique Amse is directeur van Mediastages en Mediarecruitment en vervult circa 4.000 stagevacatures per jaar. Ze hebben een netwerk van bedrijven en opleidingen en gaan ook met hen het inhoudelijke gesprek aan. Gesprekken die momenteel veel gaan over de digitalisering van ‘onze’ sector en over 'The War for Talent', een uitdaging!

    Over Luuk van Nerven
    Luuk van Neerven studeerde Marketing in Groningen in de tijd dat een bekende reclame-uiting nog volop actueel was: “Half the money spend on advertising is wasted; the trouble is we don't know which half.” Nu Marketing veel meer data gedreven is, verdiept Luuk zich graag in technologie. Na diverse Marketing- en Sales-rollen in de Farmaceutische industrie, kwam hij via een vriend op het Recruitment pad. Met het runnen van een Werving en Selectiebureau als eerste stap, gevolgd door een aantal jaar interim corporate recruitment, kent hij de Recruitment wereld. Waardevolle ervaring die hij nu bij Joboti inzet om door middel van technologie en chatbots in het bijzonder, het recruitment proces bij klanten te optimaliseren.

    2F. Automatisch VMS/portal vacatures ophalen & matchen
    Remco van de Berg, Brunel
    2F. Automatisch VMS/portal vacatures ophalen & matchen
    13:55 - 14:35
    Remco van de Berg, Brunel
    Spreker
    Remco van de Berg
    Organisatie
    Brunel

    W&S partijen, brokers, detacheerders en andere bureauzijde partijen hebben 1 ding gemeen. Vacatures die vanuit verschillende bronnen binnenkomen, die we natuurlijk het liefst uit ons eigen netwerk vullen. Zo ook voor Brunel. Hier hebben wij een case doorlopen waar wij de portals / VMS van een aantal grote klanten direct op onze systemen hebben aangesloten om snel & automatisch te matchen en zo onze klant als beste en snelste te bedienen.

    Over Remco van de Berg
    Als Manager Talent Acquisition bij Brunel heb ik mee mogen helpen aan het opzetten van diverse Talent Acquisition afdelingen in Europa met de nadruk op het pro-actief binnenhalen van talent voor technische detachering en consultancy. Binnen deze afdelingen hebben wij data-gedreven recruitment en recruitment innovatie altijd hoog in het vaandel gehad.

    3F. Werken met data in je recruitmentproces
    Inge Vuik & Maikel Neelen
    3F. Werken met data in je recruitmentproces
    15:15 - 15:55
    Inge Vuik & Maikel Neelen
    Spreker
    Inge Vuik & Maikel Neelen
    Organisatie
    Intelligence Group & Tigris

    Wij willen de aanwezigen meegeven dat er, naast een enorme waarde, ook veel voordelen te behalen zijn uit de data die organisaties zelf voortdurend verzamelen. Data worden namelijk steeds belangrijker in het recruitmentproces: de laatste jaren vinden steeds meer processen online plaats. Zaken als marketingcampagnes, websites en recruitmentsystemen zijn steeds beter op elkaar afgestemd en dit levert (ongemerkt) een schat aan data op waar belangrijke conclusies uit te trekken zijn. Het is mogelijk om, zonder dat je een data analist hoeft te zijn, snel belangrijke data concreet te vertalen naar acties. De mogelijkheden zijn er namelijk al en we willen de aanwezigen de eerste handvatten geven zodat ze direct kunnen starten met – of het aanscherpen van – het slim toepassen van data in het recruitmentproces.

    Over Inge Vuik
    Inge Vuik is Business Development Manager bij Intelligence Group. Ze is productowner van het DoelgroepenDashboard; klantadviseur en schakel tussen analist en klant.

    Over Maikel Neelen
    Maikel Neelen is CTO & co-founder van Tigris. Met zijn jarenlange ervaring in de uitzendbranche is hij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends, die hij vervolgens doorvertaalt in de ontwikkeling van het Tigris platform. Tigris is het enige platform voor de uitzendbranche dat ontwikkeld is op het meest krachtige CRM-systeem ter wereld: Salesforce. Één integrale oplossing voor jobmarketing, recruitment, operations en payrolling. Dit zorgt ervoor dat flexbureaus, opdrachtgevers en kandidaten optimaal samen kunnen werken.

    Zaal 2 (BG)
    Bekijk het programma in zaal 2
    Zaal 2 (BG)
    Zaal 2 (BG)
    1H. TIGRIS/TALMARK EN FLIPBASE
    1H. TIGRIS/TALMARK EN FLIPBASE
    11:35 - 12:15
    Sprekers
    Jessey de Charon de Saint Germain & Boyd van Dongen
    Organisatie
    VNOM

    1G. Digitalisering. A new way of life in recruitment?
    Egon Schilders, Velde
    1G. Digitalisering. A new way of life in recruitment?
    11:35 - 12:15
    Egon Schilders, Velde
    Sprekers
    Egon Schilders
    Organisatie
    Velde

    Digitalisering is niet meer weg te denken. Met een nieuw CRM systeem, online tracking van kandidaat en klant en marketingtools is Velde futureproof! Dit zorgt voor een nieuwe aanpak waarbij Velde anders inspeelt op trends en uitdagingen in de markt.

    Over Egon Schilders
    Egon Schilders werkt als Resource Manager bij Team Velde en vertelt over hoe zij omgaan met recruitment technologie.

    2G. Als groeiende organisatie grip houden op je recruitment
    Wim Karels, Advizo BV
    2G. Als groeiende organisatie grip houden op je recruitment
    13:55 - 14:35
    Wim Karels, Advizo BV
    Spreker
    Wim Karels
    Organisatie
    Advizo BV.

    Advizo is een jong en fris advies- en detacheringsbureau dat kort na de transitie van de jeugdzorg in 2015, is opgericht. Sinds 2015 kent Advizo een snelle groei. Groei brengt natuurlijk uitdagingen met zich mee. Dit heeft Advizo doen besluiten om het recruitment proces grondig aan te pakken en te herzien. Het recruitment proces werd voorheen geborgd in Google Drive, e-mail en digitale agenda's, maar Advizo besefte dat dit, gezien de snelle groei, niet toekomstbestendig was. Om de grip op de groei vast te kunnen houden, is gekozen voor één centraal recruitment systeem met inzicht voor de gehele organisatie.Ook het aantal sollicitaties bij Advizo is, in korte tijd, enorm toegenomen. Een heel belangrijk aandachtspunt was dan ook om de workflow zo in te richten dat alle medewerkers een volledig overzicht hebben van hun taken en prioriteiten. Een aantal voorbeelden die in de huidige workflow geborgd zijn:- Grip op welke kandidaten in het sollicitatieproces terecht komen - Eenvoudig beoordelen van kandidaten en cv’s - Cv’s automatisch uitlezen en de gegevens opslaan in een centrale database - Automatische afwijzing wanneer een kandidaat niet voldoet aan de gestelde eisen - Kandidaten eenvoudig uitnodigen voor gesprekkenDoordat de gehele organisatie nu op één manier werkt, is het mogelijk om goede dashboards samen te stellen en inzicht te hebben in het reilen en zeilen van de organisatie. Hierdoor heeft het management direct overzicht van de bedrijfsprestaties en kan er snel worden bijgestuurd als er onverwachte veranderingen optreden.In deze breakout zal Wim Karels (Advizo) je meenemen in welke stappen Advizo genomen heeft in het optimaliseren van haar recruitmentproces in tijden van groei.

    Over Wim Karels
    "Na mijn studie Commerciële Economie ben ik aan de slag gegaan bij verschillende bedrijven. Ik heb ervaring opgedaan in het opzetten van nieuwe bedrijfsactiviteiten en concepten en het leiding geven aan een Salesteam. Ruim 4 jaar geleden ben ik, samen met mijn compagnon Pieter, gestart met Advizo. Binnen Advizo zijn de contracten, financiën, bedrijfsvoering, inkoop en acquisitie mijn verantwoordelijkheid. Op elke vraag geef ik binnen no time een antwoord! Met veel passie en enthousiasme doe ik mijn werk: sales is mijn hobby! Ik krijg energie van het werken met mensen in teamverband en ben een echte motivator. Gevoelig voor sfeer en geïnteresseerd in de medemens."

    3G. Combineer Data en Human Intel en vind de juiste kandidaat
    Jasper van Doorn, Brockmeyer
    3G. Combineer Data en Human Intel en vind de juiste kandidaat
    15:15 - 15:55
    Jasper van Doorn, Brockmeyer
    Spreker
    Jasper van Doorn
    Organisatie
    Brockmeyer

    Wil jij weten hoe Brockmeyer jou helpt in het bereiken van de juiste kandidaat voor jouw vacature? Wij laten je zien hoe onze web app en onze data jou instaat stelt de ideale vacature samen te stellen die wij vervolgens met al onze kennis en expertise uitzetten en monitoren in de online vacaturemarkt. Dit is het verhaal hoe wij data, automatisering en human intelligence gebruiken om jouw ideale kandidaat te vinden.
    Over Jasper van Doorn
    Als platform manager bij Brockmeyer ben ik verantwoordelijk voor; - Platform ontwikkeling en beheer - Platformarchitectuur en integratie met onze partners - Partnermanagement

    Zaal 3 (BG)
    Bekijk het programma in zaal 3
    Zaal 3 (BG)
    Zaal 3 (BG)
    1H. The roadmap to total talent marketing at Techsharks (ENG)
    Jeffrey Hamelink, Techsharks
    1H. The roadmap to total talent marketing at Techsharks (ENG)
    11:35 - 12:15
    Jeffrey Hamelink, Techsharks
    Sprekers
    Jeffrey Hamelink
    Organisatie
    Techsharks
    Taal
    Engels/English

    Marketing automation, data management, chatbots en nog veel meer. Techsharks is waarschijnlijk een van de meest ambitieuze spelers in de Nederlandse wervingswereld. In de breakout sessie geven we inzichten in het pad dat leidt naar de ultieme kandidaat-ervaring in een van de moeilijkste segmenten van de arbeidsmarkt. Wat zijn de juiste tools om te kiezen? Hoe kan alles worden verbonden? Hoe houd je het hele team betrokken? En hoe zit het met GDPR? Leer van Jeffrey terwijl hij onderweg is naar Total Talent Marketing en zijn ervaringen en inzichten met je deelt.

    Over Jeffrey Hamelink
    Jeffrey is online marketing manager at Techsharks. Hij werkt al meer dan 14 jaar in e-business en e-recruitment. Zijn belangrijkste drive is om mensen te helpen en te inspireren om hun zakelijke doelen te bereiken. Hij bouwde veel digital businesses op bij bedrijven zoals Coolblue, bol.com, Maandag, Samsung en Career Control. Hij leerde welke factoren de grootste impact en haalbaarheid hebben op het versnellen van de groei. Bij Techsharks is hij verantwoordelijk voor de implementatie van slimme digitale marketingtools om de ervaring van en de betrokkenheid bij het merk Techsharks te verbeteren. Sluit je bij hem aan en leer wat je nodig hebt om jezelf en je bedrijf te verbeteren.

    2H. Corporate culture & semantic matching bij pre-screening
    Broes Sanders, Roularta Media
    2H. Corporate culture & semantic matching bij pre-screening
    13:55 - 14:35
    Broes Sanders, Roularta Media
    Spreker
    Broes Sanders
    Organisatie
    Roularta Media

    Tijdens de breakout zal toegelicht worden 'standaard semantisch matchen' van jobs en kandidaten een extra dimensie krijgt door het mee in rekening brengen van bedrijfscultuur en zo een totaal zicht te krijgen op de overeenstemming van kandidaat, job en bedrijf.

    Over Broes Sanders
    Broes Sanders is Product Manager Online bij Roularta Media, een van de grootste media bedrijven in België. Broes heeft de voortrekkersrol om bij een klassieke jobboard een echte pre-screening mogelijk te maken en niet alleen te matchen op 'harde criteria' maar evenzeer te kijken naar matches op basis van corporate culture.

    3H. Passende kandidaten vinden dank zij AI!
    Filip de Geijter, Actonomy
    3H. Passende kandidaten vinden dank zij AI!
    15:15 - 15:55
    Filip de Geijter, Actonomy
    Spreker
    Filip de Geijter
    Organisatie
    Actonomy

    AI is hype en wordt vaak ten onrechte vermeld zonder echte toegevoegde waarde..... Tijdens de sessie zal toegelicht worden hoe AI en aanverwante technologieën echt kunnen bijdragen tot het zoeken en vinden van kandidaten.

    Zaal 9 (BG)
    Bekijk het programma in zaal 4
    Zaal 9 (BG)
    Zaal 9 (BG)
    1I. Join the HR Analytics Game and experience all the fun! (ENG)
    Marieke van Heek & Nick de Leeuw, Frisse Blikken
    1I. Join the HR Analytics Game and experience all the fun! (ENG)
    11:35 - 12:15
    Marieke van Heek & Nick de Leeuw, Frisse Blikken
    Spreker
    Marieke van Heek & Nick de Leeuw
    Organisatie
    Frisse Blikken
    Taal
    Engels/English

    Gamificatie werkt! Dat is wat Frisse Blikken gelooft. Ook in HR en Recruitment. Het is een leuke manier om mensen te interesseren, nieuwsgierig te maken en te laten leren. Zelfs een klein spel is de moeite waard. We gaan je een aantal prachtige voorbeelden van HR-games laten zien. Maar de beste manier om het je te vertellen is natuurlijk door het zelf te ervaren. We nodigen u uit om het Analyse Verlammingsspel met ons te spelen. Een spannend spel om te leren over het belang van data. Doe mee en speel het spel!

    Over Marieke van Heek
    Marieke heeft jarenlange ervaring in Recruitment & Marketing. Zowel vanuit bedrijfsperspectief (Essent, MN) als vanuit bureaus. Ze heeft een bekend gezicht op het gebied van Recruitment door haar rol als hoofd van de Recruitment Tech Awards en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Binnen Frisse Blikken ontwikkelt zij samen met de nieuwe generatie professionals (Jonge Frisse Blikken) innovatieve en creatieve concepten op het gebied van Talent Acquisition. Bijvoorbeeld in Medewerker Journeys, onboarding programma's of selectie-uitdagingen.

    2I. 10 ways to automate recruitment (ENG)
    Patrick Boonstra
    2I. 10 ways to automate recruitment (ENG)
    13:55 - 14:35
    Patrick Boonstra
    Spreker
    Patrick Boonstra
    Organisatie
    Adviseur Recruitment Innovatie
    Taal
    Engels/English

    AI, Automatisering van recruiting, automatische matching, pre-assessment tooling, TXM, chatbots,.. Er is veel nieuwe technologie in ons werk gekomen als recruiters. Sommigen van ons kunnen niet wachten om zich te ontdoen van de overvloed aan administratieve taken, terwijl anderen vrezen dat we de werving te onpersoonlijk maken met het risico bestaat dat we kandidaten afschrikken.Zal de computer het overnemen en het menselijke deel van de werving achterhaald maken? In deze sessie neem ik je mee terug naar de toekomst. We bespreken 10+ actuele voorbeelden waar recruitment technologie (met succes?) voor u is geïmplementeerd om van te leren.

    Over Patrick Boonstra
    Patrick Boonstra is Drakenvechter & Adviseur Recruitment Innovatie. Met een achtergrond als ingenieur (ir.), enkele jaren business consultancy en bij een creatief arbeidsmarktcommunicatie-adviesbureau geeft Patrick nu advies over innovaties in het recruitmentvak. Hij brengt (arbeidsmarkt)communicatie en techniek samen, van Employer branding, tot recruitment advertising en sourcing, zowel inhoudelijk, maar ook met welke systemen dit wordt ondersteund. Zijn missie is om complexe vraagstukken zo simpel mogelijk te maken.

    3I. Referral Tools YES OR NO
    Marcel Bargeman, The Referral Company
    3I. Referral Tools YES OR NO
    15:15 - 15:55
    Marcel Bargeman, The Referral Company
    Spreker
    Marcel Bargeman
    Organisatie
    The Referral Company
    Taal
    Engels/English

    In deze break-out geeft verwijzingsdeskundige Marcel Bargeman van The Referral Company u zijn inzichten in de huidige interantionele verwijzingsinstrumenten. Wat is zijn mening vanuit een andere invalshoek over hoe je het gebruikt, implementeert en wat het doel is van het gebruik ervan. Heb je echt een tool nodig of kan je een referral programma aan zonder tooling? Is de omvang van de organisatie van belang of je wel of niet tooling nodig hebt? Of: u kunt niet leven zonder IT?

    Over Marcel Bargeman
    Marcel Bargeman werkt ruim 10 jaar in het vakgebied Recruitment en volgt technologische (recruitment) ontwikkelingen op de voet. Als Referral Director bij The Referral Company is hij verantwoordelijk voor creatie, implementatie en activatie van strategische programma’s voor veel verschillende organisaties. Interne beweegmotieven vertalen naar een programma dat werkt voor de specifieke doelgroep, dat is wat hij het allerleukste vindt. En daarbij wel of niet tooling inzetten komt altijd aan de orde.

    Programma onder voorbehoud van wijzigingen.