Zvoove, marktleider in software voor de uitzendbranche in Europa, heeft wéér een Nederlands bedrijf overgenomen: ditmaal recruitmentmarketingbureau OnlineResults uit Gouda, bekend van SaaS-platform Falcon. Het platform zal nu geïntegreerd worden met het Cockpit-ATS van RecruitNow.
Overnames galore
Deze stap volgt op een reeks eerdere overnames, waaronder die van Direct Skills, Planbition, HelloFlex, RecruitNow én Pivoton. “Met deze strategische uitbreidingen versterkt zvoove zijn positie als aanbieder van de meest innovatieve IT-oplossingen voor de uitzendbranche”, zo meldt het bedrijf. “Falcon biedt uitzendbureaus, detacheerders en wervings- en selectiebureaus de tools om zelf campagnes te beheren of deze uit te besteden aan OnlineResults.”
“OnlineResults’ klanten, zoals Luba, Randstad en Tempo Team, genereren met Falcon jaarlijks meer dan 800.000 sollicitaties.”
“Het platform optimaliseert campagnes automatisch en levert waardevolle data, zoals kosten per sollicitatie en kosten per plaatsing, voor een optimale inzet van mediabudgetten. Deze datagestuurde aanpak stelt bureaus in staat hun plaatsingskansen, omzet en winst te vergroten. OnlineResults’ klanten, zoals Luba, Randstad en Tempo Team, genereren met Falcon jaarlijks meer dan 800.000 sollicitaties.”
Datagedreven marketing
Oliver Muhr, ceo van zvoove, is blij met de volgende mijlpaal voor zvoove. “Het Falcon-platform zullen we door ontwikkelen, als bouwsteen voor ons volledig schaalbare en meest effectieve SaaS-platform voor de Nederlandse, Europese en Latijns‑Amerikaanse uitzendbranche”, zegt Muhr. “Dankzij OnlineResults´ innovatieve en datagedreven benadering van de recruitment-marketing, kunnen we onze wereldwijd duizenden klanten duidelijke concurrentievoordelen bieden.”
“Deze overname is een uitstekende gelegenheid om onze diensten te verbeteren en op te schalen naar het wereldwijde zvoove-portfolio.”
”OnlineResults heeft positie verworven als de betrouwbare recruitment-marketingpartner voor Nederlandse uitzendbureaus, detacheerders en werving-en-selectiebureaus, met slimme software en diensten als beheerde wervingscampagnes; met datagedreven strategieën; en met effectief, klantgericht campagnebeheer”, stelt Tsjibbe Wiersma, ceo van OnlineResults zegt. “Deze overname is een uitstekende gelegenheid om onze diensten te verbeteren en op te schalen naar het wereldwijde zvoove-portfolio.”