Vanaf maandag 16 augustus kunnen innovatieve recruitmenttooling en cases waarin tooling een belangrijke rol speelt worden ingezonden voor de Recruitment Tech Awards 2021.
Inzenden
De periode om in te zenden loopt van maandag 16 augustus tot en met vrijdag 10 september 2021. Op 17 september wordt de voorselectie bekend gemaakt, waarna via de presentaties aan de vakjury (27 september) de nominaties bekend worden gemaakt op 18 oktober. De publieksjury kan vervolgens vanaf 19 oktober haar stem uitbrengen. De complete planning voor de Awards is hieronder te vinden. Meer informatie over het Recruitment Tech Event (en de early bird korting tot 3 september) vind je hier.
Benelux
Net als afgelopen jaar kunnen cases die zich afspelen in België of Luxemburg worden ingezonden, evenals recruitmenttooling van leveranciers met een vestiging in de Benelux. De taal waarin moet worden ingezonden is nog wel in het Nederlands. In de afgelopen jaren zijn de awards uitgegroeid tot een belangrijke prijs in het vak met winnaars als VNOM, Olympia, USG, Wonderkind, Flipbase, OnRecruit, Albert Heijn en Recruit Robin en Independent Recruiters.
Planning 2021
16 augustus: Start inzenden
10 september: Einde inzenden
17 september: Voorselectie bekend
27 september: Presentaties aan vakjury
18 oktober: Nominaties bekend
19 oktober: Start publieksjury
02 november: Einde publieksjury
18 november: Uitreiking
Meer info over de awards
Kijk voor de voorwaarden voor het aanmelden hier. Meer informatie over de Awards is te vinden op de officiële pagina. Wie volgen de winnaars van 2020, Independent Recruiters (best case) en Recruit Robin (best tool), op? Kijk hier de uitreiking van vorig jaar terug: