Na de hernieuwde samenwerking met TMP Worldwide in 2019, verandert Maximum haar naam in Radancy. Om de nieuwe, internationale verbintenis te onderstrepen, verandert Maximum van naam. Samen met de andere kantoren in Hamburg, Parijs, Londen en New York, vormen ze nu één familie, één wereldwijd merk dat opereert onder de naam: Radancy.
Wennen
‘Over die naam hoefden we destijds niet heel lang na te denken’, schrijft Mark van Buuren op LinkedIn, ‘We wilden voor een maximum aantal opdrachtgevers maximum resultaat bereiken op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Maximum werd snel bekend, groeide flink, haalde mooie jaarcijfers, wist ook met tegenslag om te gaan en ontwikkelde zich tot een stabiele, tech-savvy millennial.’
Hoewel de verandering van naam spannend is, was Mark van Buuren al snel overtuigd van de intenties en het zicht op continuïteit in de toekomst. ‘Het zal misschien even wennen zijn, zeker voor mij. Maar uiteindelijk is een naam ook maar iets wat lang geleden door je ouders is bedacht. En is waar die naam voor staat, je karakter, is uiteindelijk veel belangrijker. En dat blijft onveranderd.’
Over Radancy
Radancy is wereldwijd marktleider op het gebied van talenttechnologie om de meest kritieke uitdagingen van werkgevers slim op te lossen en resultaten te leveren die hun bedrijf sterker maken. hun uniforme platform, aangevuld met uitgebreide data en diepgaande kennis van de sector, zorgt voor een revolutie in de manier waarop werkgevers het talent aantrekken en in dienst nemen dat ze nodig hebben.