Zes vragen aan startup Byner:

Byner is één van de drie Startup Pitch-winnaars die een plek op Demo_Day 2020 heeft gewonnen. Co-Founder Joram Timmerman stelt de organisatie die contractmanagement, urenregistratie en facturatie biedt, voor aan de hand van een zestal vragen.

Wanneer zijn jullie opgericht?

“Wij zijn opgericht in januari 2019 en zitten met vijf man op kantoor, exclusief onze drie ontwikkelaars die op afstand meewerken.”

Wat houdt jullie tool precies in?

“Byner is speciaal ontwikkeld voor bedrijven die actief zijn in detachering, contractmanagement en consultancy. Het stroomlijnt hun kernproces van contract tot factuur. We gaan verder waar het CRM en de recruitmentsystemen ophoudt en vormen een naadloze verbinding met de boekhouding en payroll. Hierdoor krijg je optimale controle over de beschikbaarheid, inzet en performance van professionals en grip op alle afspraken en documenten die relevant zijn rondom klant, professional en de opdracht. De Byner app is gebouwd op het Salesforce Cloud Platform waardoor een hoop interessante features standaard beschikbaar zijn zoals krachtige dashboard mogelijkheden, een mobile app voor gebruikers en standaard integraties met duizenden apps op en buiten het platform.”

Welk probleem lost jullie tool op?

“Een heleboel! Je hoeft niet meer te werken in meerdere systemen, omdat je nu met marketing, sales, recruitment en finance kan samenwerken op één Salesforce-omgeving. Een relatie gericht op transactie buigen we om naar een relatie op basis van ontwikkeling met de waardevolle professionals en leveranciers, bijvoorbeeld beschikbaarheid, persoonlijke wensen, wensen in ontwikkeling, inzicht in facturatie en documentatie. En dankzij slim ingerichte processen zorgt Byner ervoor dat je automatisch voldoet aan belangrijke wet- en regelgeving.”

Waarom zouden organisaties jullie tool zeker moeten gebruiken?

“Bedrijven moeten Byner zeker gebruiken als ze het verschil willen maken door snelheid in hun dagelijks werk en om een duurzame, consistente en persoonlijke relatie op te bouwen met klant en professional.”

Wat is jullie roadmap voor de komende maanden?

“De komende periode gaan we voor consultancy organisaties meer functionaliteiten toevoegen om naast de opdrachten ook uitgebreidere projecten te managen. Tevens gaan we een zeer krachtige resource planning lanceren. Dit biedt de mogelijkheid om snel en goed de juiste en beschikbare professionals te matchen op aanvragen.”

Waar staat jullie organisatie in 2025?

“Dan zijn we de nummer 1-app in West-Europa voor organisaties die het Salesforce platform gebruiken om het verschil te maken in het werken met professionals op het gebied van arbeidsbemiddeling, consultancy en contractmanagement.”

Bezoek Demo_Day Online 2020 gratis

Op donderdag 11 juni 2020 tonen meer dan 30 leveranciers van recruitmenttechnologie hun oplossingen tijdens Demo_Day 2020. Meld je nu gratis aan! Het event vindt plaats in de vorm van een online beurs waarin je je eenvoudig achter je bureau kan laten inspireren door de tech van morgen. Deelname is gratis en wanneer je je tijdig aanmeldt, ontvang je voorafgaand aan het event de Tech Box met daarin onder meer het event magazine, de Recruitment Tech Landscape 2020 en goodies van Demo_Day-partners en Recruitment Tech. Let op, bij de Tech Box geldt: op=op, dus schroom niet je gauw aan te melden!

Gratis aanmelden voor Demo_Day

 

Blijf op de hoogte met de e-mail update

Ontvang twee keer per maand de e-mail update met het laatste nieuws op gebied van recruitmenttechnologie. En maak kans op vrijkaarten voor de 6e editie van het Recruitment Tech Event op donderdag 19 november 2020. 


    Ontvang naast de tweemaandelijkse update ook e-mail alerts van nieuwe berichten in één of meerdere categorieën.

LAAT EEN REACTIE ACHTER