Jumbo Supermarkten werft bijbaners met heus hologram in winkels

Jumbo Supermarkten brengt haar bijbanen onder de aandacht op een innovatieve manier. Met inzet van hologrammen hoopt de supermarktketen haar doelgroep te bereiken.

Hologram

Jumo heeft in ruim tachtig winkels een heus hologram opgehangen om ‘eens even extra te benadrukken dat wij hard op zoek zijn naar bijbaners!’, zo klinkt het vanuit Jumbo. In onderstaand filmpje is te zien hoe dit er in de praktijk uit ziet.

360° Virtual Reality

Jumbo was afgelopen jaar genomineerd voor de Recruitment Tech Awards 2019 door hun innovatieve manier van werven. Jumbo maakte het mogelijk om door middel van 360° Virtual Reality alle bedrijfsonderdelen waar je kon werken in beeld te brengen. Hier lees je alles over de case van Jumbo.

Blijf op de hoogte met de e-mail update

Ontvang twee keer per maand de e-mail update met het laatste nieuws op gebied van recruitmenttechnologie. En maak kans op vrijkaarten voor de 6e editie van het Recruitment Tech Event op donderdag 19 november 2020. 


    Ontvang naast de tweemaandelijkse update ook e-mail alerts van nieuwe berichten in één of meerdere categorieën.

LAAT EEN REACTIE ACHTER