Jumbo Supermarkten brengt haar bijbanen onder de aandacht op een innovatieve manier. Met inzet van hologrammen hoopt de supermarktketen haar doelgroep te bereiken.
Hologram
Jumo heeft in ruim tachtig winkels een heus hologram opgehangen om ‘eens even extra te benadrukken dat wij hard op zoek zijn naar bijbaners!’, zo klinkt het vanuit Jumbo. In onderstaand filmpje is te zien hoe dit er in de praktijk uit ziet.
360° Virtual Reality
Jumbo was afgelopen jaar genomineerd voor de Recruitment Tech Awards 2019 door hun innovatieve manier van werven. Jumbo maakte het mogelijk om door middel van 360° Virtual Reality alle bedrijfsonderdelen waar je kon werken in beeld te brengen. Hier lees je alles over de case van Jumbo.

Blijf op de hoogte met de e-mail update
Ontvang iedere dinsdag de e-mail update met het laatste nieuws op gebied van recruitmenttechnologie. En maak kans op online en offline vrijkaarten voor de 1e editie van het hybride event Recruitment Tech Case_Day op donderdag 3 november 2022 live vanuit Pathé Utrecht Leidscherijn.
[…] meest recente voorbeeld. Maar eerder dit jaar trok de keten ook al veel bekijks met de inzet van hologrammen in 80 winkels, om ‘eens even extra te benadrukken dat wij hard op zoek zijn naar […]