Het digitale uitzendbureau Freeday heeft Chantal Janse benoemd tot Chief Operations Officer (COO). Sinds 1 maart is Janse verantwoordelijk voor de operatie van het bureau en zal ze zich bezighouden met de groeistrategie. Hiervoor heeft zij gewerkt bij YoungCapital waar ze in 2003 een van de eerste werknemers was. In 2021 won zij met YoungCapital de Recruitment Tech Award in de categorie ‘Best case’.
Ervaring
Janse neemt een schat aan ervaring mee in de online uitzendbranche en een bewezen staat van dienst in het laten groeien van bedrijven. Als het eerste vrouwelijke bestuurslid van Freeday zal Janse het bureau helpen zijn missie te bereiken om menselijk potentieel te ontsluiten en het toonaangevende uitzendbureau voor digitale werknemers te worden.
Tech en innovaties
“Freeday is verheugd Chantal in ons team te verwelkomen”, zegt Marcus Groeneveld, medeoprichter en CEO van Freeday. “Haar bleeding-edge kennis in tech en innovaties, gecombineerd met haar ervaring in het laten groeien van een tech bedrijf en haar uitgebreide netwerk, maken haar de ideale persoon om onze operaties te leiden en ons te helpen onze groeidoelstellingen te bereiken.”
Digitale talentondersteuning
Janse zei dat ze enthousiast is om zich bij Freeday aan te sluiten en kijkt ernaar uit om samen met het team het bureau uit te bouwen tot een toonaangevende speler in de digitale uitzendbranche. “Ik ben vereerd dat ik bij zo’n dynamisch, ambitieus en innovatief bedrijf kom werken”, zei Janse. “Freeday is goed gepositioneerd om te profiteren van de groeiende vraag naar digitale talentondersteuning, en ik sta te popelen om het team te ondersteunen om zijn volledige potentieel te realiseren.”
Freeday
Opgericht in 2021 door Marcus Groeneveld en Toon van Bodegom in Rotterdam. Met hun gezamenlijke missie om menselijk potentieel te ontsluiten werd Freeday geboren. Freeday’s missie is om te herschrijven hoe er wereldwijd wordt gewerkt en met elkaar wordt omgegaan. Mensen kunnen vervolgens samenwerken, complexe problemen oplossen en zich richten op het lonende deel van hun werk. Investeerder henQ investeerde in 2022 4 miljoen in Freeday.