Recruitment Marketing Automation is een onderwerp wat steeds populairder wordt in het recruitment vakgebied. Het is een combinatie van inbound en outbound arbeidsmarktcommunicatie, recruitment marketing, data & analyse, Candidate Relation Mananagement (CRM) en sourcing. Op 23 november 2022 gaat bij de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie de Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation van start.
Slimmer werven
De combinatie van inbound en outbound arbeidsmarktcommunicatie, recruitment marketing, data & analyse, Candidate Relation Mananagement (CRM) en sourcing, zorgt ervoor dat je slimmer kunt werven door kanalen voor je te laten werken. Er zijn namelijk een heleboel processen in je werk die je tegenwoordig gewoon kunt automatiseren waardoor je tijd kunt besparen. Denk bijvoorbeeld aan de vele mails die je dagelijks stuurt, dat kan een stuk efficiënter door dit te automatiseren. Door de inzet van marketing automation krijg je ook beter zicht op het gedrag van potentiële kandidaten waar jij weer op in kunt spelen.
Tweedaagse opleiding
Recruitment Marketing Automation is een vrij nieuwe discipline, maar wel een hele belangrijke. Daarom organiseert de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie de Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation opleiding. Na deze Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation, behoor je tot een van de allereerste opgeleide groep in Nederland op dit actuele thema. Deze opleiding brengt jou in twee dagen op de hoogte van de belangrijkste onderwerpen. De inzet van recruitment marketing automation is vooral praktisch. Daarom ga je tijdens de training ook zelf actief aan de gang met elk onderwerp, zodat je dit na de training ook zelf makkelijk kunt toepassen.
Naast alle informatie die je krijgt, is de training ook een mooie gelegenheid om collega’s uit het vak te ontmoeten en met hen te sparren. Na afloop van dag 1 is er dan ook een gezamenlijk diner en borrel gepland.
Leer van experts
De tweedaagse training wordt gegeven door experts binnen het vakgebied: Liesbet de Rouck, Esther Moelands, Cees Hupkes en Caroline Pols. Het docententeam bestaat uit vakgenoten die allemaal een eigen specialisatie hebben in een onderwerp binnen recruitment marketing automation. Samen brengen zij theorie, praktijk en casussen van de belangrijkste onderwerpen samen in twee dagen. Hieronder de thema’s die aan bod zullen komen per dag.
Dag 1
- Wat is Recruitment Marketing Automation (RMA)? – Liesbet de Rouck
- De RMA Tech Stack – Esther Moelands
- Implementatie Recruitment Marketing Automation – Esther Moelands
Dag 2
- Inbound en Outbound Recruitment Marketing – Cees Hupkes
- Van plan naar executie – Caroline Pols
Na deze tweedaagse training ben je door het docententeam niet alleen op de hoogte gebracht van wat RMA is, maar ook hoe je jouw strategie kunt inrichten én uiteindelijk ook kunt realiseren!
Belangrijkste informatie op een rij
Wanneer: 23 november (09:00-18:30) en 24 november (09:00-17:00)
Investering: €1.795,-
Dit is inclusief:
- 1 overnachting, 1 diner en 1 keer ontbijt
- Lunches
- Landingspagina met alle materialen en deelnamecertificaat
- Deelnamecertificaat
Locatie:
Het Industriegebouw
Goudsesingel 80
3011 KD Rotterdam
Ervaring
Benieuwd naar de ervaring van een oud-deelnemer? Bekijk dan eens de blog Van ‘waardeloos’ naar ‘waardevast’ werven, geschreven door Jesse Zijlstra (deelnemer Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation, mei 2021)
Meer weten?
Voor meer informatie over deze tweedaagse kun je deze factsheet downloaden.