In het Total Talent Management Platform van Mysolution, zoals dat bij TPS draait, zijn back-, mid en frontoffice geïntegreerd. Het TTM-platform bestaat uit Microsoft Dynamics Business Central (ERP-software) en Salesforce (CRM). Dat het Microsoft-gebaseerd is maakt het gebruiksvriendelijk omdat mensen nu eenmaal gewend zijn in die omgeving te werken. En in de visie van Mysolution moet de oplossing een open, cloud-gebaseerde standaard zijn, zodat eenvoudige data-uitwisseling mogelijk is. Download de hele case van TPS in dit whitepaper.
De overstap op een nieuwe geïntegreerd automatiseringssysteem
Werken vanuit één geautomatiseerd systeem ziet Jelle Bultsma, CEO TPS, als noodzaak op de concurrerende arbeidsmarkt. “We moeten als TPS anticiperen op de behoefte aan gedetacheerden bij onze klanten. We nemen continu mensen aan en leiden hen op, zorgen dat ze over de juiste competenties beschikken.”
‘Een systeem mag best leidend zijn in het proces, als dat systeem maar goed in elkaar zit’
“Waar het op neer komt is dat je de best in class zoekt”, stelt Bultsma. “Dat een nieuw systeem aanpassingen vereist in de manier van werken van een organisatie is dan volgens hem geen probleem. Een systeem mag best leidend zijn in het proces, als dat systeem maar goed in elkaar zit.” En dat is volgens Bultsma het geval bij Mysolution. “Zij snappen de business en er is wederzijds begrip. Als zij aangeven dat een Jelle Bultsma bepaalde werkwijze echt beter is, dan accepteren wij dat.”
Benieuwd naar de behaalde
data-inzicht voor TPS?
Lees de hele case van TPS in het 16 pagina’s tellende whitepaper dat je hier gratis kunt downloaden.