Selma Stevense-Bakker: 'Doorbreek patronen en zet slimme kandidaatgerichte wervingstechnieken in'

Eén van de leveranciers die 9 juni a.s. aanwezig is tijdens Recruitment Tech Demo_Day is Jobilla. Tijdens deze zesde editie is deze van oorsprong Finse recruitment tech partij aanwezig op de expovloer van Demo_Day. Selma Stevense-Bakker van Jobilla geeft in dit interview een voorproefje wat je op hun demo spot kunt verwachten en wat Jobilla doet.

Laat opleiding en kwalificaties maar een kleine rol spelen

Recruiters moeten volgens Stevense-Bakker op een aantal punten letten als het gaat om werving. “Kijk naar talent, past een kandidaat in de cultuur van de organisatie en qua talent bij de vacature? Dit zijn belangrijkere punten om op te letten dan een opleiding en kwalificaties, recruiters moeten dit een kleinere rol laten spelen tijdens hun zoektocht. Zorg dat je jezelf al bedrijf onderscheidt met een goede employer branding waardoor je aantrekkelijk bent voor kandidaten. En last but not least, doorbreek de traditionele patronen en zet slimme kandidaat gerichte wervingstechnieken in op o.a. sociale media kanalen.”

Ontvang 7 keer meer kandidaten voor een campagne

“Met Jobilla worden honderdduizenden mensen, die niet actief op zoek zijn naar een nieuwe job, bereikt. Vervolgens categoriseert Jobilla de kandidaten in A-, B- of C-kandidaten: A= perfecte match, B= geschikt en C= mogelijk geschikt. Je hebt en houdt de regie zelf. Door een automatische mail ben je altijd op de hoogte. Ontvang bij iedere ingevulde test een reminder. Onze software zorgt voor een gemakkelijk overzicht van alle kandidaten. Het doorbreekt de traditionele manier van werven. Meer reuring in de aanwas van nieuw potentieel en passief talent. Nabellen en werven wordt nog leuker. De campagnes van Jobilla zijn meetbaar waardoor we ieder moment kunnen (bij-)sturen en werven op latente kandidaten succesvol is.”

Bereik geschikte latente kandidaten

“We staan helemaal vanaf het begin onze klanten ter zijde. Samen kijken we naar wat de belangrijkste vereisten zijn voor de vacature en wat belangrijk voor organisaties is in het vinden van de juiste kandidaat. Vervolgens zorgen wij met slimme online marketing, social media, technologie en de juiste boodschap voor een pool aan geschikte latente kandidaten. We helpen vanaf het begin met een snelle en slimme manier van werven.”

Wat kunnen bezoekers verwachten op de Jobilla demo spot

“Het starterspakket van 3 wervingscampagnes (3 vacatures) bieden wij aan met € 450,- korting! Daarnaast delen wij op de beurs cadeautjes uit dus kom even langs onze demo spot, boek een gratis online demo voor een later moment en ontvang een cadeau.”

Meld je gratis aan voor Demo_Day

Recruitment Tech Demo_Day is hét event om je concreet te oriënteren op de technologie om jouw recruitment te boosten. Aan de hand van demo’s en demo talks kun je je  oriënteren én tooling uitproberen. En dat allemaal gratis als je recruiter bent die werkzaam is bij werkgever of intermediair (w&s/interim/detachering). Meld je uiterlijk 25 mei a.s. aan. Hoe eerder je je aanmeld, hoe meer extra’s je gratis ontvangt zoals parkeerkaart en goodie bag.

Meld je gratis aan voor Demo_Day op 9 juni in Utrecht

Blijf op de hoogte met de e-mail update

Ontvang iedere dinsdag de e-mail update met het laatste nieuws op gebied van recruitmenttechnologie. En maak kans op online en offline vrijkaarten voor de 1e editie van het hybride event Recruitment Tech Case_Day op donderdag 3 november 2022 live vanuit Pathé Utrecht Leidscherijn. 


LAAT EEN REACTIE ACHTER