Floyd & Hamilton laat al haar expertise samenkomen in een nieuwe standaard: Recruitment-Website.nl. Dit concept stelt organisaties in staat om binnen zes weken een kwalitatief recruitment platform neer te zetten zonder opstartkosten.
Best practices
De nieuw ontwikkelde technologie is ‘gebaseerd op de best practices van F&H’ bij zo’n honderd klanten waaronder Coolblue, Hunkemöller, Eneco, de Bijenkorf, Mediq, Vopak, Capgemini en G4S. “Het is mooi dat de hoge standaard van F&H nu voor meer organisaties beschikbaar is”, aldus Ramses Serno en Karlien Donders, oprichters van Floyd & Hamilton.
Ambitie
“We hadden de ambitie om alles wat we in de afgelopen jaren ontwikkeld hebben samen te laten komen in een nieuw concept, waarmee we binnen zes weken een recruitmentwebsite geheel in huisstijl opleveren met de componenten die bewezen bijdragen aan een dergelijk platform. Zonder initiële kosten en inclusief een uniek voor recruitmentdoeleinden ontwikkeld CMS, een Analyse Dashboard met inzicht in het gehele recruitmentproces en een geïntegreerd of gekoppeld ATS. Standaard, maar wel een hele hoge standaard.” Meer informatie vind je op Recruitment-Website.nl.
Over Floyd & Hamilton
Floyd & Hamilton ondersteunt organisaties op de raakvlakken van recruitment en online marketing bij vraagstukken op het gebied van employer branding, recruitment software, recruitmentwebsites, applicant tracking en pre-selectie.