Wat krijg je als je inbound en outbound arbeidsmarktcommunicatie, recruitment marketing, data & analyse, Candidate Relation Mananagement Software (CRM) en sourcing combineert? Recruitment Marketing Automation. Een relatief nieuwe discipline die je als werkgever en bureau heel veel kansen biedt om je te onderscheiden op de arbeidsmarkt. Ontdek in dit artikel de mogelijkheden in deze tweedaagse opleiding van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.
Steeds populairder
Recruitment Marketing Automation is een onderwerp wat steeds populairder wordt in het recruitment vakgebied. De combinatie van inbound en outbound arbeidsmarktcommunicatie, recruitment marketing, data & analyse, Candidate Relation Mananagement Software (CRM) en sourcing zorgt ervoor dat je slimmer kunt werven door kanalen voor je te laten werken. Er zijn namelijk een heleboel processen in je werk die je tegenwoordig gewoon kunt automatiseren waardoor je tijd kunt besparen. Denk bijvoorbeeld aan de vele mails die je dagelijks stuurt, dat kan een stuk efficiënter door dit te automatiseren. Door de inzet van marketing automation krijg je ook beter zicht op het gedrag van potentiële kandidaten waar jij weer op in kunt spelen.
Tweedaagse opleiding
Op 11 en 12 mei 2022 organiseert de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie de Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation opleiding. Na deze Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation, behoor je tot een van de allereerste opgeleide groep in Nederland op dit actuele thema. Deze opleiding brengt jou in twee dagen op de hoogte van de belangrijkste onderwerpen. De inzet van recruitment marketing automation is vooral praktisch. Daarom ga je tijdens de training ook zelf actief aan de gang met elk onderwerp, zodat je dit na de training ook zelf makkelijk kunt toepassen.
Naast alle informatie die je krijgt, is de training ook een mooie gelegenheid om collega’s uit het vak te ontmoeten en met hen te sparren. Na afloop van dag 1 is er dan ook een gezamenlijk diner en borrel gepland.
Training door experts
De tweedaagse training wordt gegeven door experts binnen het vakgebied. Het docententeam bestaat uit vakgenoten die allemaal een eigen specialisatie hebben in een onderwerp binnen recruitment marketing automation. Samen brengen zij theorie, praktijk en casussen van de belangrijkste onderwerpen samen in twee dagen. Hieronder de thema’s die aan bod zullen komen per dag. Na deze tweedaagse training ben je door het docententeam niet alleen op de hoogte gebracht van wat RMA is, maar ook hoe je jouw strategie kunt inrichten én uiteindelijk ook kunt realiseren!
Meer weten?
Voor meer informatie over deze tweedaagse en het programma kun je deze factsheet downloaden.