Full-service recruitmentbureau Sterksen met een vestiging in Breda en Utrecht maakt tegenwoordig gebruik van de Byner App die ze hebben leren kennen via Salesforce. Byner zal de processen met betrekking tot contractbeheer, tijd- en kostenregistratie, facturering en controle automatiseren. Daarnaast is het portaal waar medewerkers hun eigen documenten en timesheets kunnen beheren.
Succesvolle samenwerking
Sinds 2002 is Sterksen bezig geweest met vernieuwende recruitmentdiensten en marktleider op het gebied van IT & Technology Recruitment. Als gevolg van de stabiele groei van het bedrijf was er behoefte aan een systeem dat de processen rond contractbeheer, tijd- en kostenregistratie, facturatie en controle krachtig kon automatiseren. Processen die ze vroeger allemaal manueel uitvoerden. Met Byner hebben ze nu meer tijd om zich te richten op het sluiten van deals en het zoeken en verwerven van die ene – hooggekwalificeerde en schaarse – IT-professional die het best geschikt is voor de baan.
Digitale co-working space
Byner voorziet de mogelijkheid voor medewerkers om zich te registreren, compliance-documenten te uploaden, een id-checks uit te voeren, enz. In hun digitale co-working space kan de gebruiker de gewerkte uren registreren en deze laten verifiëren door zijn of haar klant. Vanuit de backoffice van Sterksen worden de gegevens nu eenvoudig gecontroleerd en kan de facturering en facturatie worden voorbereid.
Startup Pitch 2020
Begin 2020 was Byner een van de startups die een demo spot had gewonnen bij Demo_Day online. In onderstaande pitchvideo vertelt co-founder Joram Timmerman wat Byner is.