Albert Heijn won tijdens het Recruitment Tech Event 2019 op 21 november de Recruitment Tech Award 2019 in de categorie ‘Best case’. Myrthe Lukassen en Martijn Ulehake reageerden na de bekendmaking op het winnen van de Award.
Best case 2019
Samen met Harver heeft Albert Heijn het hele sollicitatieproces op de schop gegooid. Sollicitanten gaan niet meer bij een winkel solliciteren, maar op een winkelgebied. Ze maakten een AH Game waarin kandidaten het werk al ervaren voordat ze aan de slag gaan. Hiermee kunnen ze ongewenst verloop tegengaan. Hier lees je meer over de case van Albert Heijn.
Ontwikkelingen
“Onwijs leuk dat we deze prijs in ontvangst mogen nemen, echt super. We hebben er met iedereen hard aan gewerkt”, aldus Myrthe Lukassen na de winst van Albert Heijn. “Wij gaan volop door met de ontwikkelingen als het gaat om tech en recruitment”, legt Martijn Ulehake uit. In onderstaande video vertellen ze hoe.
Eindejaarsspecial Monthly
Myrthe Lukassen en Martijn Ulehake van Albert Heijn zullen op 18 december live te gast zijn in de eindejaarsspecial van Recruitment Tech Monthly. Hierin blikken we terug op de strijd om de Awards en kijken we hoe het nu met ze gaat. Daarnaast zullen nog enkele andere inspirerende gasten langskomen om terug te blikken op het (recruitment)jaar 2019. Niet missen? De uitzending is te volgen via Recruitment Tech op Facebook. Like deze pagina om een seintje te krijgen als we online gaan!