• Recruitmenttech.nl home
  • E-mail update
  • Privacy
  • Cookies
  • Download Mediakit 2023
  • Contact
Recruitmenttech.nl
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day
    • Aanmelden
    • Demo_Day SeminarNIEUW
    • Startup pitch 2023
      • StemmenStem nu!
  • Meer events
    • Recruitment Tech Event 2023
    • Recruitment Tech Trend_Day 2023 (terugblik)
    • Recruitmentsites Show: trends 2023 (replay)
    • Staffing Tech Show: Outlook 2023 (replay)
    • e-Assessment Show: Outlook 2023 (replay)
    • Case_Day 2022 (terugblik)
  • Survey 2023
    • Recruitment Tech 35 (2023)
    • Survey 2022 – download
  • Leveranciersgids
    • Leverancier toevoegen
    • Leverancier wijzigen
  • Landscape 2023
  • Agenda
    • Agenda item toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.nl
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day
    • Aanmelden
    • Demo_Day SeminarNIEUW
    • Startup pitch 2023
      • StemmenStem nu!
  • Meer events
    • Recruitment Tech Event 2023
    • Recruitment Tech Trend_Day 2023 (terugblik)
    • Recruitmentsites Show: trends 2023 (replay)
    • Staffing Tech Show: Outlook 2023 (replay)
    • e-Assessment Show: Outlook 2023 (replay)
    • Case_Day 2022 (terugblik)
  • Survey 2023
    • Recruitment Tech 35 (2023)
    • Survey 2022 – download
  • Leveranciersgids
    • Leverancier toevoegen
    • Leverancier wijzigen
  • Landscape 2023
  • Agenda
    • Agenda item toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.nl
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Peter Woudenberg nieuw directielid Jobmatix: ‘Recruitment marketing automation is de toekomst’

Peter Woudenberg nieuw directielid Jobmatix: ‘Recruitment marketing automation is de toekomst’

25 april 2023
in Interviews, Nieuws
Leestijd:3 minuten leestijd
Tags: automationautomatiseringJobmatixpeter woudenbergrecruitment marketingrecruitment marketing automationRMAWiebe Mulder
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op TwitterDeel op WhatsappDeel via e-mail

Jobmatix maakt momenteel een groot aantal ontwikkelingen door. De directie van Jobmatix versterkt zich met de komst van Peter Woudenberg, die toetreedt als partner en directeur marketing, strategie en product. ‘Recruitment marketing automation is de toekomst en die toekomst is nú’, vertelt Jobmatix-oprichter Wiebe Mulder.

Nieuwe fase voor Jobmatix

In oktober 2022 wijzigde het bedrijf de naam van JobBoost.io naar Jobmatix. “Deze naamswijziging was een logische stap om de nationale- en internationale ambities waar te maken als leidende programmatic specialist”, vertelt Mulder. “De ontwikkelingen binnen Jobmatix volgen elkaar snel op. Dit jaar ontwikkelt de tool zich verder naar een recruitment marketing automation-platform, waardoor het voor organisaties mogelijk wordt om recruitment marketing te automatiseren.”

One-stop-shop voor recruitment marketing automation 

Daarmee beweegt Jobmatix zich richting een one-stop-shop voor organisaties die recruitment marketing inzetten. “Wat we merken is dat organisaties het prettig vinden wanneer systemen goed met elkaar communiceren”, stelt Mulder. “Maar dat is iets dat in de praktijk niet altijd even makkelijk gaat. Wij willen een nog betere samenwerking creëren, met een nog beter resultaat. En zo dus het recruitment marketing automation naar een hoger niveau te tillen.”

“Over drie jaar willen we hét platform van Europa zijn op gebied van recruitment marketing automation.”

Wij hebben de kennis, data en de techniek. Met ons platform willen we vooral de gebruiker van gemak voorzien. We hebben recent onze big hairy audacious goal geformuleerd. Over drie jaar willen we hét platform van Europa zijn op gebied van recruitment marketing automation. Het komende jaar ligt de focus op de doorontwikkeling van het recruitment marketing automation platform en groei in aantal gebruikers.”

Komst Peter Woudenberg

Om die BHAG een realiteit te maken, heeft de directie van Jobmatix zich versterkt met de komst van Peter Woudenberg. Hij treedt toe als partner en directeur marketing, strategie en product. In de afgelopen 15 jaar heeft Woudenberg meerdere organisaties, zowel corporates als intermediairs, begeleid in digitale recruitmentstrategie, innovatie en marketing. 

“Het is vooral zaak dat we de waardepropositie van het recruitment marketing automation-platform neerzetten en het over de bühne te brengen.”

Woudenberg was al enige tijd als consultant betrokken bij Jobmatix om samen met het innovatieteam de strategie en het product vorm te geven. “Je ziet nu dat de recruitmentindustrie zich verder beweegt naar meer automatiseren en performance-based”, stelt hij. “Het is vooral zaak dat we de waardepropositie van het recruitment marketing automation-platform neerzetten en het over de bühne te brengen.”

Nadruk op partnership 

Uiteindelijk ziet Jobmatix zichzelf als een partner, niet alleen een leverancier. “We leveren een platform waar organisaties ook zelf mee kunnen gaan werken, maar we vinden het belangrijk om onze klanten in alle fases te blijven ondersteunen”, stelt Woudenberg. “We zijn ons ervan bewust dat het kennisniveau van recruitment marketing gemiddeld bij organisaties iets lager ligt. Het gaat ook niet alleen om vacatures, maar ook echt om de employer brand. Een partnership approach is daarom essentieel om het niveau van recruitment marketing te verhogen.”

‘De toekomst is nú’

Terwijl Artificial Intelligence het nieuws domineert, ziet Mulder vooral de noodzaak om niet te lang te wachten met een transitie richting meer automatisering in de recruitmentstrategie. “Het lijkt misschien heel ingewikkeld, maar als je te lang wacht met het focussen op automations, dan mis je de boot. De technologie is nu in staat om, gepaard met de juiste kennis, echt een voorsprong te creëren. Recruitment marketing is de toekomst en die toekomst is nú.”

“Blijf niet hangen in wat je kent maar ga jezelf verdiepen in de wonderlijke wereld van automatiseringen.”

Toch ziet Mulder dat veel organisaties nog ‘precies hetzelfde doen’ als dat ze vijf jaar geleden deden in de zoektocht naar meer en betere kandidaten. “Blijf niet hangen in wat je kent maar ga jezelf verdiepen in de wonderlijke wereld van automatiseringen. Focus je niet op losse, aan elkaar geknoopte tools die niet goed met elkaar communiceren. Er zijn niet zoveel bedrijven die het écht pragmatisch in de markt kunnen brengen, maar dat denken wij wel te kunnen doen.”

Vorig artikel

7 redenen waarom je 6 juni Recruitment Tech Demo_Day niet wil missen

Volgend artikel

Geef vóór 10 mei wijzigingen Recruitment Tech Landscape 2023 II door

Gerelateerde Artikelen

Stand van Werven 2023: Méér recruitmenttools en automatisering (1/3)
Insights

Stand van Werven 2023: Méér recruitmenttools en automatisering (1/3)

Door Jasper Spanjaart
26 mei 2023
10
Karim Akhlal (Recrout) te gast in Recruitment Tech Monthly van 31 mei
Nieuws

Karim Akhlal (Recrout) te gast in Recruitment Tech Monthly van 31 mei

Door Martijn Hemminga
24 mei 2023
34
Ook deze 10 leveranciers pitchen op Demo_Day 2023
Demo_Day

Ook deze 10 leveranciers pitchen op Demo_Day 2023

Door Martijn Hemminga
24 mei 2023
28
PwC nieuwe aandeelhouder Scorius: ‘Een brug tussen finance en HR’
Nieuws

PwC nieuwe aandeelhouder Scorius: ‘Een brug tussen finance en HR’

Door Redactie
23 mei 2023
54

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Stand van Werven 2023: Méér recruitmenttools en automatisering (1/3)

Stand van Werven 2023: Méér recruitmenttools en automatisering (1/3)

26 mei 2023
Karim Akhlal (Recrout) te gast in Recruitment Tech Monthly van 31 mei

Karim Akhlal (Recrout) te gast in Recruitment Tech Monthly van 31 mei

24 mei 2023
Ook deze 10 leveranciers pitchen op Demo_Day 2023

Ook deze 10 leveranciers pitchen op Demo_Day 2023

24 mei 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

De top 10 recruitmentsystemen in 2023 volgens Nederlandse gebruikers

De top 10 recruitmentsystemen in 2023 volgens Nederlandse gebruikers

27 april 2023
500
Tot 25 mei nog gratis aanmelden voor Demo_Day op 6 juni 2023

Tot 25 mei nog gratis aanmelden voor Demo_Day op 6 juni 2023

17 mei 2023
382
Deze 18 matchingtools voor recruitment gebruiken Artificial Intelligence (AI)

Deze 18 matchingtools voor recruitment gebruiken Artificial Intelligence (AI)

1 mei 2023
363
Volgend artikel
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Geef vóór 10 mei wijzigingen Recruitment Tech Landscape 2023 II door

Onze top events & media

  • Recruitment Tech Case_Day
  • Recruitment Tech Awards
  • Recruitment Tech Demo_Day
  • Recruitment Tech Event
  • Recruitment Tech Survey 2022 – Download
  • Recruitment Tech Landscape
Recruitmenttech.nl

Recruitmenttech.nl is hét platform over recruitmenttechnologie. Met nieuws, interviews, video, podcasts, landscape, survey, events en awards is het dé informatie- én inspiratiebron voor recruiters In Nederland.

Recruitmenttech.nl is de grote zus van Recruitmenttech.be, Recruitmenttech.de, Recruitmenttech.com en Recruitmentsystemen.nl.

Beslissers en beïnvloeders op het gebied van recruitmenttechnologie bereiken in binnen- en/of buitenland? Kijk voor meer informatie over partnerships op Recruitmenttechnetwork.com.

Laatste artikelen

Stand van Werven 2023: Méér recruitmenttools en automatisering (1/3)

Stand van Werven 2023: Méér recruitmenttools en automatisering (1/3)

26 mei 2023
10
Karim Akhlal (Recrout) te gast in Recruitment Tech Monthly van 31 mei

Karim Akhlal (Recrout) te gast in Recruitment Tech Monthly van 31 mei

24 mei 2023
34
Ook deze 10 leveranciers pitchen op Demo_Day 2023

Ook deze 10 leveranciers pitchen op Demo_Day 2023

24 mei 2023
28
PwC nieuwe aandeelhouder Scorius: ‘Een brug tussen finance en HR’

PwC nieuwe aandeelhouder Scorius: ‘Een brug tussen finance en HR’

23 mei 2023
54
Joe Bloemendaal (DataChecker): ‘Corporates besteden identificatie steeds vaker uit aan specialist’

Joe Bloemendaal (DataChecker): ‘Corporates besteden identificatie steeds vaker uit aan specialist’

23 mei 2023
42

Meest gelezen

De top 10 recruitmentsystemen in 2023 volgens Nederlandse gebruikers

De top 10 recruitmentsystemen in 2023 volgens Nederlandse gebruikers

27 april 2023
500
Tot 25 mei nog gratis aanmelden voor Demo_Day op 6 juni 2023

Tot 25 mei nog gratis aanmelden voor Demo_Day op 6 juni 2023

17 mei 2023
382
Deze 18 matchingtools voor recruitment gebruiken Artificial Intelligence (AI)

Deze 18 matchingtools voor recruitment gebruiken Artificial Intelligence (AI)

1 mei 2023
363
Dit zijn de 13 populairste sourcingtools (met Chrome-extensie) in 2023

Dit zijn de 13 populairste sourcingtools (met Chrome-extensie) in 2023

8 mei 2023
335
Nederlandse Pera haalt 5 miljoen euro op: ‘We willen de basis zijn voor iedere HR-beslissing’

Nederlandse Pera haalt 5 miljoen euro op: ‘We willen de basis zijn voor iedere HR-beslissing’

12 mei 2023
295

© 2015 - 2023 - Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day
    • Aanmelden
    • Demo_Day Seminar
    • Startup pitch 2023
      • Stemmen
  • Meer events
    • Recruitment Tech Event 2023
    • Recruitment Tech Trend_Day 2023 (terugblik)
    • Recruitmentsites Show: trends 2023 (replay)
    • Staffing Tech Show: Outlook 2023 (replay)
    • e-Assessment Show: Outlook 2023 (replay)
    • Case_Day 2022 (terugblik)
  • Survey 2023
    • Recruitment Tech 35 (2023)
    • Survey 2022 – download
  • Leveranciersgids
    • Leverancier toevoegen
    • Leverancier wijzigen
  • Landscape 2023
  • Agenda
    • Agenda item toevoegen

© 2015 - 2023 - Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Spreker

Peter Woudenberg nieuw directielid Jobmatix: ‘Recruitment marketing automation is de toekomst’
Klik hier voor meer informatie over Demo_Day en om je aan te melden