Flipbase won in 2018 de Recruitment Tech Awards in de categorie ‘Best tooling’ met hun oplossing om authentieke en persoonlijke video content te maken die de kandidaten verleidt om te solliciteren. In deze video vertelt co-founder Bram Tierie wat het winnen van de Recruitment Tech Awards 2018 hen gebracht heeft.
Best Tooling
Flipbase won de Award in de categorie Best tooling “Wij maken het makkelijker om video in te zetten binnen je huidige recruitmentprocessen en systemen”, legt Tierie uit. “Kandidaten moeten zich voor kunnen stellen via video, maar de werkgever moet dat natuurlijk zelf ook doen. Dat maken wij makkelijker.” Benieuwd naar de tooling van Flipbase? Bekijk hier hun inzending van vorig jaar terug.
Naamsbekendheid
Het winnen van de award heeft Flipbase een stuk naamsbekendheid gebracht. “Doordat bedrijven je naam herkennen ontstaat er een stukje vertrouwen en willen ze meer van je weten”, aldus Tierie.
Kort en bondig
Tierie heeft nog een tip voor leveranciers en gebruikers van recruitmenttooling die willen inzenden: “Houd het kort en bondig. Hiermee garandeer je dat iedereen je begrijpt en je veel mensen kunt bereiken.” Wil jij ook inzenden? Maar weet je niet zeker of jullie tool of case in aanmerking komt? Doe dan de precheck!
Stuur jouw case of tool in tot en met 9 september 2019
Heb je als gebruiker van recruitmenttooling een mooie case? Of als leverancier een nieuwe tool (of nieuwe feature of module), zend dan uiterlijk 9 september 2019 jouw case of tool in en wie weet ontvang je op 21 november tijdens het Recruitment Tech Event de Recruitment Tech Awards 2019. Kijk voor meer informatie, de deelnamevoorwaarden, de planning en om gratis in te zenden op de speciale pagina’s van de Recruitment Tech Awards.