Recruitment automation van awareness tot conversie. De complete employee journey vormgeven en automatiseren. Lees over de recruitment tooling van MrWork die is ingezonden voor de Recruitment Tech Awards 2016.

Recruitment tooling van MrWork

Omschrijving van de tooling

De tooling van MrWork zorgt ervoor dat bedrijven hun doelgroep nauwkeurig in kaart brengen, en vervolgens hun complete employee journey kunnen vormgeven en automatiseren. Op die manier zijn bedrijven in staat om binnen de meest schaarse doelgroepen zelf te werven.

Met ons online dashboard kan de klant haar campagnes zelf invoeren, monitoren en analyseren.

Het MrWork systeem gaat vervolgens volledig geautomatiseerd aan de slag met het gericht aanspreken van de doelgroep. Deze wordt eerst geanalyseerd, zodat de klant precies weet hoe groot hun doelgroep is, en waar deze zich online bevindt. Middels intelligente Social Media campagnes en programmatic display advertising wordt de doelgroep daarna stapsgewijs door de “Employee Journey” geleid.

Iedereen die positief reageert op de campagnes (middels een klik of andersoort interactie), komt in de “MrWork talentmap” van de klant terecht, en wordt middels remarketing campagnes met de volgende boodschap in aanraking gebracht. In de laatste fase van de campagne worden de warme kandidaten geconverteerd naar sollicitatie. Zo wordt de employee journey volledig geautomatiseerd. Klanten van MrWork zijn hierdoor in staat om zelfs de meest schaarse doelgroepen te bewegen tot sollicitatie.

De resultaten van de campagnes zijn real-time terug te vinden in het klantendashboard. Op die manier is de klant volledig op de hoogte van de voortgang van hun campagnes.

Mid-page-beeld-MrWork

Wat levert gebruik van de tooling op?

Met de technologie van MrWork kunnen bedrijven hun doelgroep stapsgewijs kennis laten maken met de mogelijkheden binnen hun bedrijf, om ze uiteindelijk tot sollicitatie te bewegen. Zo kunnen zij de beste talenten aan zich binden, die een intrinsieke motivatie meebrengen om te solliciteren.

Waarom moet deze tooling een Recruitment Tech Award winnen?

MrWork is het recruitment platform dat bedrijven in staat stelt om hun employee journey van awareness tot conversie te automatiseren. Middels het in kaart brengen van de doelgroep en intelligente remarketing campagnes verzorgt het MrWork systeem de complete journey. Daarnaast is de service 100% internationaal schaalbaar. Met succesvol uitgevoerde campagnes in meer dan 45 landen timmert MrWork ook in het buitenland hard aan de weg.

Blijf op de hoogte met de e-mail update

Ontvang twee keer per maand de e-mail update met het laatste nieuws op gebied van recruitmenttechnologie. En maak kans op vrijkaarten voor de 6e editie van het Recruitment Tech Event op donderdag 19 november 2020. 


    Ontvang naast de tweemaandelijkse update ook e-mail alerts van nieuwe berichten in één of meerdere categorieën.

LAAT EEN REACTIE ACHTER