Donderdag 24 november 2016 vond de tweede editie van het Recruitment Tech Event plaats. Net als in 2015 was het event ruim van te voren uitverkocht met meer dan 175 professionals op het gebied van recruitment die zich een dag lieten informeren en inspireren over de recruitmenttechnologie van 2017. Op deze pagina vind je alle informatie over de tweede editie.
Videoverslag #rte16
Foto’s
Hieronder een aantal foto’s van het Recruitment Tech Event 2016. Bekijk alle foto’s.
Dagvoorzitter Heleen Stoevelaar in gesprek met Rogier Thewessen van YoungCapital
Heleen Stoevelaar toont interview met de eerste Chief Disruption Officer van Nederland: Arjen van Berkum van Conclusion
Publiek bij keynote van Oscar Mager
Dagvoorzitter Heleen Stoevelaar en Rogier Thewessen van YoungCapital
Aandacht voor spreker en slides tijdens plenair programma
Oscar Mager in keynote over de robotisering van recruitment
Aandachtig luisterend publiek tijdens het Recruitment Tech Event 2016
Interactie via de werpmicrofoon
Johan Doornenbal van Luba Groep
Tertia Wiedenhof van DAS
Martijn Ulehake van Ahold Delhaize
Daniel Doornink alias Daan Kip van VRBASE verzorgde de afsluitende keynote over virtual en augmented reality.
Laurent Scholten van Recruitz.io neemt de Recruitment Tech Award 2016 in ontvangst in de categorie ‘Best tooling’
Juryvoorzitter Marieke van Heek overhandigt de Recruitment Tech Award 2016 in de categorie aan Ton Sluiter van USG People en Kim Pieschel (Textkernel)
Dagvoorzitter Heleen Stoevelaar (links) en juryvoorzitter Marieke van Heek (rechts) flankeren de winnaars van de Recruitment Tech Awards 2016: Laurens Scholten (Recruitz.io) en Kim Pieschel en Ton Sluiter (USG People)
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Onze Google Analytics zijn zo ingesteld dat deze niet te herleiden zijn tot een persoon. Bijvoorbeeld door de laatste 4 cijfers van het IP-adres weg te laten. Hierdoor kunnen we Google Analytics standaard aan zetten.
Functionele cookies helpen bij het uitvoeren van bepaalde functionaliteiten zoals het delen van de inhoud van de website op social media platforms, bekijken van video’s in spelers van derden, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.
Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd.