F.A.Q.

Op deze pagina vind je de F.A.Q. oftewel de veelgestelde vragen. Staat er een vraag niet bij? Neem dan contact op met de organisatie.

Wanneer vindt het Recruitment Tech Event plaats?

De vierde editie van het Recruitment Tech Event vindt op donderdag 22 november 2018 plaats van 10.30 tot 16.30 uur. De inloop is vanaf 10.00 uur en de netwerkborrel duurt tot 17.30 uur.

Om alvast in jouw agenda te zetten: de vijfde editie vindt plaats op donderdag 21 november 2019.

Waar vindt het Recruitment Tech Event plaats?

Het Recruitment Tech Event vindt plaats in DeFabrique op de grens van Utrecht en Maarssen. De industriële setting is het ideale decor voor de recruitmenttechnologie van morgen.

DeFabrique ligt vlak bij de A2 en op loopafstand van station Maarssen. Wanneer je met de auto komt kun je gratis parkeren. Kom je met de trein, dan rijdt er in de ochtend tussen 09.30 en 10.30 uur en in de avond tussen 16.30 en 18.00 uur een pendelbus van en naar station Maarssen.

Meer informatie over de locatie

Is de locatie rolstoeltoegankelijk?

De locatie is rolstoeltoegankelijk. Omdat er wel speciale routes zijn, horen we graag van te voren dat je met een rolstoel komt, zodat een medewerker je kan begeleiden bij onder meer zaalwissels.

Kan ik annuleren of iemand mij laten vervangen?

Indien je verhinderd bent, dan kun je aanuleren of iemand anders in jouw plaats laten gaan. We hanteren daarvoor wel een aantal voorwaarden

Wil je het ticket op naam zetten van iemand anders, dan kan dit via de bevestiging die je hebt ontvangen vanuit info@recruitmenttech.nl met betreft: ‘Recruitment Tech Event 2018: Je bent geregistreerd’. Onderaan deze e-mail vind je deze tekst en link: ‘Indien nodig kan je je registratie voor Recruitment Tech Event 2018 wijzigen’. Door hier op te klikken kun je jouw deelname annuleren en/of het ticket op naam van een collega of kennis zetten.

Annuleer je tot vier weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 55,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening (in verband met aanmaken creditfactuur en terugstorten geld wat al is overgemaakt). Meld je je binnen vier weken voor aanvang af, dan zijn we genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Betalende deelnemers kunnen natuurlijk bij verhindering een vervanger van de inschrijving gebruik laten maken, zie hierboven hoe je dit kunt doen.

Wat is het deelnametarief?

Het deelnametarief is € 395,- excl. BTW. Tot 1 oktober 2018 waren er diverse early bird perioden waardoor je minder betaalde wanneer je je eerder hebt aangemeld.

Op welke wijze kan ik betalen?

Je kunt direct online betalen via iDEAL, creditcard of Paypal. Ook kun je op rekening betalen met een betalingstermijn van 30 dagen, doch uiterlijk voorafgaand aan het event. Je ontvangt pas je ticket indien het geld is ontvangen.

Heeft jouw organisatie een lange betaaltermijn, overweeg dan om het ticket voor te schieten en te declareren.

Kan ik de factuur ook maanden later (laten) betalen?

Nee. Wanneer je betaalt op rekening hanteren we een betalingstermijn van 30 dagen voor het Recruitment Tech Event, doch uiterlijk voordat het event begint. Want je krijgt jouw ticket pas, nadat je hebt betaald (zo werkt Aanmelder.nl, de dienst die we gebruiken hiervoor).

Hanteert jouw organisatie inkoopvoorwaarden met een (veel) langere betalingstermijn, schiet dan bij inschrijving het deelnametarief voor en declareer dit, zodat je zeker bent van een ticket.

Dieetwensen

Tijdens het Recruitment Tech Event zorgen we ook goed voor de innerlijke mens. Mocht je dieetwensen hebben (vegetarisch is al geregeld), geef dit uiterlijk 8 november door. Mail jouw dieetwensen door