Getnoticed won tijdens Recruitment Tech Trend_Day 2023 de 1e plek in de RT35, het jaarlijkse onderzoek van Recruitment Tech naar de meest gewaardeerde leverancier van recruitment software in Nederland. Eerder eindigde zij al op de 3e en 2e plek. Dirk Driessen, Sales & Marketing directeur van Getnoticed, vertelt wat voor invloed dit heeft gehad voor de organisatie.
Van innovatie tot tevredenheid
Voor het team van Getnoticed was het winnen van de RT35 een bevestiging van hun toewijding aan technologische innovatie en klantgerichtheid. “Het afgelopen jaar stond voor ons echt volledig in het teken van mooie technologische en innovatieve klantcases en productontwikkeling. De reacties vanuit de klanten waren al positief maar als je dan als verrassing ook nog de Recruitment Tech 35 wint, weet je zeker dat je de dingen die je doet goed doet,” vertelt een trotse Driessen.
Trots
Het winnen van de RT35 betekende niet alleen positieve erkenning, maar ook concrete voordelen voor Getnoticed. Driessen benadrukt het belang van deze winst in gesprekken met klanten: “Het levert zeker iets op. Naast positieve exposure is het een mooie bevestiging, maar horen we ook dat klanten dit intern gebruiken om hun stakeholders te overtuigen. Het samenwerken met een partner op de bovenste tree staat van de RT35 geeft hen vertrouwen.” Niet verrassend heeft Getnoticed de winst ook gebruikt in hun marketinginspanningen. “We hebben het uiteraard breed uitgemeten op onze socials en op onze website. En als trotse pauwen kunnen we het ook niet laten om dit nog steeds in presentaties te melden”, stelt Driessen. In andere woorden: de RT35-winst heeft Getnoticed geholpen hun reputatie te versterken én om nieuwe klanten aan te trekken.
“Samenwerken met een partner die op het bovenste treetje staat van de Recruitment Tech 35 geeft vertrouwen.”
DNA
Hoe wordt een bedrijf zoals Getnoticed de meest gewaardeerde recruitment tech leverancier van Nederland? Volgens Driessen is het niet gemakkelijk, maar het resultaat van hun focus op productkwaliteit, innovatievermogen, proactief meedenken, klantgerichtheid, servicegerichtheid én prijs-kwaliteitsverhouding. Hij benadrukt dat innovatie diep geworteld is in het DNA van het bedrijf: “Deze wil ik ook echt bij ons team neerleggen, het zit zo in ons DNA om altijd te willen blijven innoveren, en daardoor beter kunnen aansluiten op wat er nu en in de toekomst nodig is om de juiste kandidaten te werven.” Voor Getnoticed draait het echter niet om het winnen, maar vooral om het maken van impact voor hun klanten. “Als team willen wij ieder jaar weer beter zijn in wat we doen en ons verder ontwikkelen, het maximale eruit halen en daarmee ook voor onze klanten de meeste impact maken,” aldus Driessen.
Trend_Day
Op maandagmiddag 18 maart wordt tijdens Recruitment Tech Trend_Day 2024 het rapport gepresenteerd van de Recruitment Tech Survey 2024 en de winnaar van de RT35 2024 bekend gemaakt. Praat aan ronde tafels mee over de trends en hoor als eerste welke leverancier dit jaar bovenaan in de RT35 staat. Aanmelden als deelnemer voor Trend_Day 2024 kan nog steeds, en profiteer de gehele maand februari van de 3 = 2 actie.
Video
Na afloop van de winst in 2023 interviewden we Randy Cillikens en Dirk Driessen: