Indeed, wereldwijd de nummer 1-vacaturesite, heeft ‘Great Moments’ gelanceerd, een campagne die het verhaal van culturele mijlpalen vertelt aan de hand van mensen die er een aandeel in hadden.
Verbondenheid
De campagne licht verschillende rollen uit die hebben bijgedragen aan de realisatie van de mijlpaal. Hiermee wordt benadrukt dat, hoewel niet elke rol even zichtbaar is, iedereen vaardigheden heeft die bijdragen aan het grotere geheel. Door de onderlinge verbondenheid en de cruciale inbreng van elk individu te belichten, wil Indeed mensen inspireren om op zoek te gaan naar een match waarbij het persoonlijke potentieel ten volle wordt benut.
Wereldwijd
De campagne, die wereldwijd ingezet wordt, werd geproduceerd door Pulse Films onder leiding van James Marsh, en is ontwikkeld door de in-house agency van Indeed. MediaCom is verantwoordelijk voor de mediaplanning. Vanaf 17 februari verschijnt de campagne op TV, op RTL-, Talpa- en NPO-kanalen. Daarnaast wordt online video ingezet. Moon Landing, hieronder te bekijken, trapt de campagne af, met ruimte voor uitbreiding met opvolgende varianten.
Over Indeed
Indeed is de nummer 1-vacaturesite ter wereld en in Nederland, en helpt werkzoekenden in meer dan zestig landen en in 28 talen bij het vinden van miljoenen vacatures via de (mobiele) website of de Indeed-app. Maandelijks bezoeken meer dan 250 miljoen mensen Indeed voor het zoeken naar vacatures, het plaatsen van hun cv en het onderzoeken van bedrijven.