Actonomy

 

Actonomy is de pionier op vlak van meertalige semantische zoek en matching software. Met als doel om ‘high performance’ matching en maximale flexibiliteit te combineren, maakt Actonomy gebruik van een unieke combinatie van verschillende technologieën zoals AI, deep learning, language understanding en ontologieën.

Actonomy’s aanbod bestaat enerzijds uit semantische zoek en matching oplossingen en anderzijds in cloud gebaseerde oplossingen rond data analytics, text extractie en analyse oplossingen en meertalige ontologieën/taxonomieën.

actonomy.be


Breakout: Van ervaringsgericht werven naar hard en soft skills gebaseerd werven

Het gebruik van online assessments om soft skills in kaart te brengen wint aan belang. Online assessments hebben echter het nadeel dat ze heel wat inspanning van de kandidaat vragen en bovendien vrij duur zijn. Daarom wordt na een eerste selectie doorgaans maar een beperkte set van kandidaten gevraagd een online assessment te doen.

Door het gebruik van taaltechnologie bestaat nu de mogelijkheid om van alle kandidaten (sollicitanten) een softskills profiel te creëren, zonder dat de kandidaat daar extra inspanning moet voor doen. Alle kandidaten kunnen dus gedurende het gehele proces gescreend worden op basis van hard én soft skills. Dat maakt een beoordeling sneller en nauwkeuriger.

In deze breakout krijg je onder meer aan de hand van een case van NS te zien hoe je succesvol kunt werven op basis van een oplossing waarin drie bedrijven samenwerken bij het in kaart brengen van de hard- en soft skills: Ubeeo, Actonomy en traicie.

Spreker: Filip De Geijter, CEO 

Filip is de oprichter en CEO van Actonomy. Na verschillende management posities in internationaal georiënteerde technologie bedrijven gehad te hebben, richtte hij meer dan 10 jaar geleden Actonomy op. Innovatief en pioneer op het vlak van AI en semantische technologie waren daarbij belangrijke drijfveren.