Rijkswaterstaat

Case: Iedere vacature zichtbaar met jobmarketing automation

Door de vele vacatures die Rijkswaterstaat open heeft staan en de grote groei in aantal vacatures, heeft Rijkswaterstaat haar jobmarketing geautomatiseerd. Hierdoor krijgt iedere vacature de juiste online zichtbaarheid, verloopt het proces snel en soepel en worden de online kanalen automatisch aangestuurd op basis van performance. In de nieuwe aanpak van Rijkswaterstaat worden performance based online kanalen ingezet, waaronder Jobboards, LinkedIn en Google Ads. Rijkswaterstaat laat zien hoe vacatures automatisch geoptimaliseerd worden voor de online kanalen, hoe het proces is opgezet en welke rol de tool van Jobmatix daarbij inneemt. 

Meer informatie over Rijkswaterstaat

Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. We beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en –wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werken we aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. Samenwerken aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Dat is Rijkswaterstaat.

Sprekers

Peter Woudenberg | <i>Online Manager</i>

Peter Woudenberg | Online Manager

Verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de werkenbij website en de inzet van de online recruitment advertising activiteiten

Sjoerd Burger | <i>Teamlead Recruitment</i>

Sjoerd Burger | Teamlead Recruitment

Verantwoordelijk voor de afdeling recruitment binnen Rijkswaterstaat, met een grote liefde voor recruitment, tech & innovatie. Daarbij probeer ik alles in belang van de kandidaat te bekijken en te organiseren.

Plaats in programma

14:40 - 15:05
Case 9 - Iedere vacature zichtbaar met jobmarketing automation
14:40 - 15:05

Spreker