In het najaar van 2024 start de achtste editie van de Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation. Deze training belicht het volledige spectrum van Recruitment Marketing Automation. We nemen je mee door het proces en pakken daarbij jouw eigen casus uitgebreid aan. Na de tweedaagse ben je direct klaar om Recruitment Marketing Automation toe te passen op jouw specifieke doelgroep en prioriteiten.
Met Recruitment Marketing Automation krijg je grip op unieke kandidaten die je naar je toe wilt halen, zodat je adequaat kunt reageren op toekomstige personeelsbehoeften. Optimaliseer je funnel en realiseer succesvolle hires, vooral voor uitdagende profielen. Leer welke kanalen en welk type content het beste aansluiten bij je doelgroep en volg het gedrag van latent zoekende kandidaten op de voet.
Het draait allemaal om verleiding en het bouwen van merkvoorkeur bij latent zoekende kandidaten. Content speelt een cruciale rol, en daarbij zetten we de kracht van in om het proces efficiënter en effectiever te maken, terwijl we als mensen nog steeds de regie behouden. Dankzij de data en inzichten die we verkrijgen, kunnen we content vormgeven die perfect aansluit bij verschillende doelgroepen en de fases waarin zij zich bevinden.
Ontdek met ons de mogelijkheden van Recruitment Marketing Automation en zet de eerste stap naar een vernieuwende en succesvolle aanpak van jouw recruitmentstrategie.