Voorwaarden

Voor deelname aan het Recruitment Tech Event, georganiseerd door Nr29 werkt VOF, gelden alleen onderstaande deelnamevoorwaarden.

Bij inschrijving ga je hiermee akkoord en vervallen inkoopvoorwaarden van de inschrijver.

1. Jouw gegevens

Voer altijd jouw zakelijk e-mailadres in bij uw aanmelding. Alle correspondentie verloopt via jouw zakelijke e-mailadres.

Na inschrijving voor het event houden we je op de hoogte via e-mail en sms (vandaar dat we vragen naar het mobiele nummer bij inschrijven).

2. Tarief en betalingsvoorwaarden

Deelname aan het Recruitment Tech Event 2019 kost regulier € 395,- (excl. BTW) per deelnemer. Bij tijdige aanbmnelding kun je profiteren van 50% korting. Van 8 tot en met 20 november geldt er, indien nog niet uitverkocht, een late bird tarief van € 495,- (excl. BTW).

Na inschrijving ontvang je digitaal de factuur als pdf vanuit Delft Congress Support B.V. die de facturatie verzorgt voor het Recruitment Tech Event 2019. Via deze link kun je de voorwaarden bekijken van Delft Congress Support B.V.. De factuur dient binnen 30 dagen te worden betaald, na 30 dagen verloopt jouw aanmelding. Pas na betaling (en doorgeven breakout-programma) ontvang je voorafgaand aan het event jouw ticket.

Deelnametarief is inclusief lunch, drankjes en hapjes tussendoor en netwerkborrel. Nadat wij jouw aanmelding hebben ontvangen, kun je direct betalen via o.a. iDEAL en creditcard of op rekening. Bij betalen op rekening dient het deelnamebedrag binnen 30 dagen en altijd voor aanvang van het event betaald te zijn. In beide gevallen ontvang je per direct een factuur in pdf-vorm.

3. Registratievoorwaarden

Voor dit event kun je je alleen van te voren online inschrijven, tot woensdag 22 november 2018 17.00 uur of totdat het event is uitverkocht. De eerste drie edities waren allemaal twee weken van te voren uitverkocht. Zie ook de voorwaarden van Delft Congress Support B.V..

4. Annuleringsvoorwaarden

Wanneer je je hebt aangemeld voor het event, maken wij als organisator kosten om jouw deelname te verwezenlijken. Wij hanteren daarom de volgende annuleringsvoorwaarden:

Je inschrijving is uitsluitend per e-mail te annuleren. Annuleer je uiterlijk 21 oktober 2019,  dan brengen wij € 55,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening. Meld je je na 21 okjtober 2019 af, dan zijn we genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Betalende deelnemers kunnen natuurlijk bij verhindering een vervanger van de inschrijving gebruik laten maken. Dit kan door de deelnemer zelf worden gewijdigd door onderaan de bevestiging op de wijzigingslink te klikken.

5. e-Ticket

Na inschrijven en betalen, ontvang je uiterlijk een week voorafgaand aan het event jouw e-ticket (in e-mail vorm, dus niet in een bijlage zoals pdf). Neem dit e-ticket uitgeprint of op jouw smartphone op de dag mee ten behoeve van een snelle deelnemersregistratie. De organisatie behoudt zich het recht om e-tickets te deactiveren wanneer het deelnamebedrag niet tijdig is betaald.

6. Organisatie

De organisatie van het Recruitment Tech Event is in handen van:

Recruitment Tech Media / Nr29 werkt VOF
Laan van Chartroise 136
3552 EZ UTRECHT
info[at]recruitmenttech.nl
KvK: 62161504
BTW: NL854694602B01