Demo_Day Partner: Jobilla

Jobilla

PROFIEL

Succesvol werven in deze tijd vraagt een andere manier van denken. Jobilla heeft het sollicitatieproces herdacht en kandidaatgericht opgebouwd. Onze methode werkt, want door onze ultra-gerichte targetting hebben we wereldwijd meer dan 40.000 campagnes gedraaid met een ongekende succesrate. Met onze unieke en creatieve wervingsmethode gericht op latent en passief werkzoekenden heeft u straks ook gemiddeld 25 kandidaten per vacature en heeft u het voordeel van automatische preselectie.
jobilla 370x165 (1)
Je vindt ons op Demo_Day in: Gang A
Fases in het recruitmentproces:
Opstart, Werving, Selectie
Technologiecategorieën:
Data & dashboards, Recruitment marketing, Recruitmentsystemen

TE ZIEN OP ONZE DEMO SPOT

De filosofie achter kandidaat gericht werven
Onze Jobilla methode
Hoe om te gaan met passieve kandidaten
Hoe werf ik GenZ?
Meer inzicht in Gen-Z en hoe je dit kunt gebruiken in het aantrekken en behouden van deze doelgroep, kortom in jouw gehele personeelsbeleid.

Spreker

Naam: Jobilla