Voorwaarden

Voor deelname aan het Recruitment Tech Event, georganiseerd door Nr29 werkt VOF, gelden alleen onderstaande deelnamevoorwaarden.

Bij inschrijving ga je hiermee akkoord en vervallen inkoopvoorwaarden van de inschrijver.

1. Jouw gegevens

Voer altijd jouw zakelijk e-mailadres in bij uw aanmelding. Alle correspondentie verloopt via jouw zakelijke e-mailadres.

Na inschrijving voor het event houden we je op de hoogte via e-mail en mogelijk via sms (vandaar dat we vragen naar het mobiele nummer bij inschrijven).

2. Tarief

Deelname aan het Recruitment Tech Event 2021 kost regulier € 295,- (excl. BTW) per deelnemer. Bij tijdige aanmelding kun je profiteren van 50% korting. Van 17 tot en met 18 november geldt er, indien nog niet uitverkocht, een late bird tarief van € 345,- (excl. BTW).

Nadat wij jouw aanmelding hebben ontvangen, kun je direct betalen via o.a. iDEAL en creditcard of op rekening. Bij betalen op rekening dient het deelnamebedrag binnen 14 dagen en altijd voor aanvang van het event betaald te zijn.

Na inschrijving is de digitale factuur te downloaden op de bevestigingspagina van jouw inschrijving. Je kan deze altijd opnieuw downloaden en/of bekijken door opnieuw in te loggen met jouw gegevens.

Recruitment Tech Together Show (Pre-event)

De Recruitment Tech Together Show is een gratis online evenement. Om gratis deel te nemen aan dit evenement ga je akkoord dat jouw NAW-gegevens gedeeld worden met de partners van de Recruitment Tech Together Show. Zij mogen jou eenmalig benaderen en zullen je niet op een mailingslijst zetten.

2a. Betalingsvoorwaarden op rekening

Your Meeting Experts verzorgt de facturatie voor het Recruitment Tech Event 2021. De factuur dient binnen 14 dagen te worden betaald, na 14 dagen verloopt jouw aanmelding. Pas na betaling (en doorgeven breakout-programma) ontvang je voorafgaand aan het event jouw ticket.

2b. Betalingsvoorwaarden iDeal of Creditcard

Nr29 werkt VOF verzorgt de facturatie voor het Recruitment Tech Event 2021. Pas na betaling (en doorgeven breakout-programma) ontvang je voorafgaand aan het event jouw ticket.

3. Registratievoorwaarden

Voor dit event kun je je alleen van te voren online inschrijven, tot woensdag 17 november 2021 17.00 uur of totdat het event is uitverkocht. De eerste drie edities waren allemaal twee weken van te voren uitverkocht.

4. Annuleringsvoorwaarden

Wanneer je je hebt aangemeld om het evenement fysiek bij te wonen, maken wij als organisator kosten om jouw deelname te verwezenlijken. Wij hanteren daarom de volgende annuleringsvoorwaarden:

Je inschrijving is uitsluitend per e-mail te annuleren. Annuleer je uiterlijk 21 oktober 2021,  dan brengen wij € 55,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening. Meld je je na 21 oktober 2021 af, dan zijn we genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Betalende deelnemers kunnen natuurlijk bij verhindering een vervanger van de inschrijving gebruik laten maken. Dit kan door de deelnemer zelf worden gewijzigd door onderaan de bevestiging op de wijzigingslink te klikken.

5. e-Ticket

Na inschrijven en betalen, ontvang je uiterlijk een week voorafgaand aan het event jouw e-ticket (in e-mail vorm, dus niet in een bijlage zoals pdf). Neem dit e-ticket uitgeprint of op jouw smartphone op de dag mee ten behoeve van een snelle deelnemersregistratie. De organisatie behoudt zich het recht om e-tickets te deactiveren wanneer het deelnamebedrag niet tijdig is betaald.

Wanneer een ticket is aangeschaft voor de livestream ontvang je de link naar het platform de ochtend van het event.

6. Organisatie

De organisatie van het Recruitment Tech Event is in handen van:

Recruitment Tech Media / Nr29 werkt VOF
Laan van Chartroise 136
3552 EZ UTRECHT
info@recruitmenttech.nl
KvK: 62161504
BTW: NL854694602B01

Your Meeting Experts
Schouw 38
2408 PH Alphen aan den Rijn
info@yourmeetingexperts.nl
KvK: 67914624
BTW: NL857223811B01