Recruitmentbureaus zijn meer dan ooit op zoek naar recruitmenttools die hen succesvol kunnen maken in een digitale wereld. Maar hoe vertaal je jouw digitale investeringen naar een meetbare ROI en hoe maak je de efficiëntie van jouw technologie transparant zodat je weet wat het opbrengt? Expert Dries Vrijders (HRlinkIT) vertelt je hier meer over in zijn webinar op 22 september om 14.00 uur.
Meerwaarde leveren
Recruitment automation – technologie inzetten om delen van het wervingsproces te automatiseren – wordt vaak als wondermiddel gezien om meer, beter en sneller kandidaten te werven. Helaas staat tegenover die hoge verwachtingen niet altijd de verhoopte return. Wie zonder overkoepelend plan investeert in individuele tools, loopt het risico om te eindigen met dure gadgets die nauwelijks samenwerken en weinig meerwaarde leveren.
Hoe kan je je digitale investeringen dan wél laten renderen? In deze webinar geef ik tips and tricks om technologie succesvol te vertalen naar een digitale organisatie. Belangrijk daarbij is om technologie niet langer als een set van tools, maar als een volwaardige collega – een digitale assistent – te zien. Met een paar praktische voorbeelden uit Minggo, onze eigen digitale Recruitment Assistant, toon ik hoe die tools beter laat samenwerken, interactiever maakt, en jou een meetbare ROI op jouw investeringen geeft.
Dit webinar is bedoeld voor elke organisatie die technologie wil inzetten om weerbaar te zijn in de digitale wereld van vandaag. Wie wil weten hoe je dat snel, slim en met meetbare resultaten kan doen, mag dit webinar niet missen.
Over Dries Vrijders
Dries Vrijders is business solution architect en unit manager bij HRlinkIT. Als Technology Strategist helpt hij het wervingsproces van bureaus digitaliseren en optimaliseren.