Varbi

VarbiVarbi recruitment software wordt gebruikt door 60.000 recruiters en managers. Varbi is gebruiksvriendelijk en tijdbesparend. Het maakt zelfs ingewikkelde recruitmentprocessen gemakkelijk. Zowel kleine als grote bedrijven en overheidsinstellingen vertrouwen op de recruitment tool van Varbi. De software is in meerdere talen beschikbaar en is uiteraard GDPR-proof en volgt het WCAG (digitoegankelijkheid).

varbi.nl


Demo Varbi Recruit veelzijdig, gebruikersvriendelijk en toegankelijk voor iedereen

In de breakout sessie worden de workflow en een aantal functionaliteiten van de Varbi ATS getoond. Daarbij leggen we de focus op werven in meerdere talen, digitoegankelijkheid en de AVG (algemene verordening gegevensbescherming).

Spreker Denise de Bruin, Customer Success Manager

Denise is werkzaam als CSM of wel Customer Succes Manager en maak deel uit van het team Customer Care. Het team prioriteert het leveren van support van wereldklasse! Zowel klanten als kandidaten kunnen bij ons terecht met vragen via email en telefoon. Daarbij is zij de contactpersoon voor onze Nederlandstalige klanten. Tijdens haar opleiding aan de HEAO in Arnhem heeft Denise ik verschillende ervaringen opgedaan in het buitenland, zoals een stage in Barcelona en een afstudeerproject op Aruba. Communicatie, talen en anderen kunnen helpen zijn onder andere haar sterke kanten.

Spreker Dibah Modhgaddam, Technical Project Manager

Dibah werkt sinds 2019 bij Varbi en is verantwoordelijk voor verscheidene projecten binnen de organisatie. Denk hierbij aan implementaties, klantspecifieke oplossingen en interne technische projecten. Haar kennis omvat zowel het systeem in zijn geheel als bedrijfsinformatie. Dibah’s functie valt onder Varbi’s Customer Care team en zij is één van de eerste aanspreekpunten wat betreft technische ondersteuning van de klanten van Varbi.

Spreker Niklas Gårdelid, Digitoegankelijkheidsexpert

Sinds 2017 heeft Varbi zijn eigen Digitoegankelijkheidsexpert, Niklas Gårdelid. Vanaf zijn geboorte is hij al blind, maar dit is voor hem geen beperking maar juist een kracht. Bij Varbi werkt Niklas als Customer Success manager binnen het team Customer Care. Hij werkt nauw samen met de klanten om de Varbi ATS te optimaliseren. Met een opleiding als systeemontwikkelaar als basis heeft Niklas bijdrage in het digitoegankelijk maken van Varbi een ongekend grote betekenis. Voor kandidaten is het systeem volledig aangepast en ook het interne systeem is volop in ontwikkeling wat betreft de toegankelijkheid voor iedereen.