OnRecruit

OnRecruit helps you and your team gain insight into how you are performing, what outcomes you can expect and what you need to do to achieve your recruitment/business goals. We help you answer questions such as:

  • How many placements/hires and revenue are in my pipeline and when can I expect them?
  • What marketing/sourcing efforts do we need to increase our pipeline of candidates and what will be the outcome?
  • How can I optimize my candidate flow and process to achieve my recruitment goals?
  • How many job openings do we need and how many of those do we need to fill to achieve our business goals?

OnRecruit does this by delivering you a dashboard which combines your different recruitment data sources (ATS, back-office, website, online marketing, etc.)

By understanding and using their recruitment data, our customers achieve their business and recruitment goals.

onrecruit.net

Demo’s

Tijdens Demo_Day 2020 kun je onderstaande demo’s bekijken bij de Demo spot van OnRecruit:

Data driven (online) recruitment! – Dashboards

Er zijn veel dashboards in omloop waarop recruitment data gevisualiseerd wordt. Maar hoeveel dashboard geven je nou écht aan hoeveel hires je kunt verwachten en wat je kunt doen om meer hires te hebben? In deze demosessie neemt OnRecruit jou mee in hoe je grip kunt krijgen op jouw recruitment: – Hoeveel kandidaten zitten in iedere stap van je funnel? – Hoeveel kandidaten verwacht op welke termijn aan te nemen aan de hand van je candidate pipeline – Welke teams presteren goed en welke teams kun je coachen om jouw recruitment doelen te bereiken? Door grip te hebben op bovenstaande items, helpt OnRecruit jou grip te krijgen op jouw (online) recruitment!

Data driven (online) recruitment! – Candidate Journey

Recruitment marketeers helpen de recruiters en hiring managers in de juiste kandidaat te vinden. Maar hoe bepaal je nou je online strategie en op welke kanalen je kwalitatieve doelgroep zit? In deze demosessie neemt OnRecruit jou mee in hoe OnRecruit de hele candidate journey doormeet van impressie tot hire. Op basis van deze informatie weet je welke kanalen bijdragen aan je hiring doelstelling en kun jij jouw online en employer branding strategie verbeteren! Als je weet dat je alles doormeet, kun je pas echt experimenteren om te meten wat wel en niet werkt om zo in contact te komen met de juiste doelgroep!